• شناسه خبر : 10110
  • تاریخ انتشار : 30 تیر 1398 - 08:01

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم رسیدگی به مشکلات و ضعف امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی سبب نارضایتی گردشگران شده که به همین منظور باید هر چه سریع‌تر نسبت به تقویت‌سازی اقدام شود.

صدیف بدری

به گزارش شهرخوان، نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم رسیدگی به مشکلات و ضعف امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی سبب نارضایتی گردشگران شده که به همین منظور باید هر چه سریع‌تر نسبت به تقویت‌سازی اقدام شود.

آنتن دهی اینترنت شهرستان سرعین باید به طور 100 درصدی باشد

صدیف بدری در آیین بهره‌برداری از پروژه ارتقا سطح اینترنت روستای بیله‌درق شهرستان سرعین با بیان اینکه آنتن دهی اینترنت شهرستان سرعین باید به طور 100 درصدی باشد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان سرعین توریستی می‌باشد و پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است آنتن دهی اینترنت شهرستان سرعین باید به طور 100 درصدی باشد.

فناوری و تکنولوژی اینترنت رایانه

وی شهرستان سرعین را در جذب گردشگران به استان اردبیل بسیار موثر دانست و افزود: شهرستان سرعین به دلیل دارا بودن بسیاری جاذبه‌های گردشگری و طبیعی همه‌روزه گردشگران انبوهی را به استان اردبیل جذب می‌کند بنابراین نباید در این شهرستان نقطه‌ای بدون آنتن‌دهی و اینترنت باشد.

بدری عدم رسیدگی به مشکلات و ضعف امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی را موجب نارضایتی گردشگران عنوان و تصریح کرد: سرعین منطقه‌ای نوریستی و گردشگری است و عدم رسیدگی به مشکلات و ضعف امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی موجب نارضایتی گردشگران می‌شود.

سرعین

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به قول مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکل آنتن‌دهی در روستاهای ورگه‌سران و اوجور با نصب دکل حل می‌شود.

تقویت تمامی زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان سرعین

وی با بیان اینکه باید تمامی زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان سرعین تقویت شود اظهار کرد: باید برای توسعه زیرساخت‌‌های اینترنت و ارتباطات اقدامات موثر و خوبی انجام شود چراکه پروژه‌هایی که در شهرستان‌های دیگر اجرا می‌شود نیمی از آن نیز در این شهرستان انجام نمی‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up