• شناسه خبر : 10338
  • تاریخ انتشار : 05 مرداد 1398 - 11:46

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: در 4 ماهه نخست امسال بیش از 39 میلیون و 439 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۳۶ میلیون و ۷۱۸ هزار تردد بود ۷/۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

51

به گزارش شهرخوان، علی رحمتی در بازدید از محور بیله‌سوار- پارس آباد اظهار کرد: در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۳۹ میلیون و ۴۳۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی افزود: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه ترددشمار به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۳۶ میلیون و ۷۱۸ هزار تردد بود ۷/۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بیش‌ترین تردد با دو میلیون و ۶۴ هزار مورد در محور اردبیل- آستارا به ثبت رسیده است که تعداد کل تردد در تیر ماه امسال ۱۱ میلیون و ۶۶ هزار مورد بود.

فعالیت ۲۷ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل استان اردبیل تصریح کرد: ۲۷ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با امکان ثبت پلاک خودروها در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

کنترل سرعت

وی گفت: جهت کاهش تلفات و تصادفات جاده ای، مکان‌یابی ۲۴ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در ۱۲ نقطه از محورهای اصلی استان از جمله محور اردبیل- پارس آباد و اردبیل- سرچم درحال انجام است و به‌زودی نصب خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up