• شناسه خبر : 11399
  • تاریخ انتشار : 30 مرداد 1398 - 09:33

سخنگوی شورای شهر عنبران گفت: در فصل تابستان و حضور مسافران متعدد در این شهر نیاز به آب شرب افزایش یافته است و به‌دلیل کمبود آب شرب در طی ۶ روز اخیر تامین آب شرب این شهر در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

اب-خشکسالی

به گزارش شهرخوان، یوسف شفیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از قول مساعد مسؤولان به تامین آب شرب مورد نیاز شهر عنبران و انتقال ۵۰۰ متر مکعب آب شرب از نمین به این شهر اعضای شورای شهر عنبران که پیش از این به دلیل عدم تامین آب شرب عنبران استعفا داده بودند استعفای خود را پس گرفتند.

حضور مسافران متعدد نیاز به آب شرب را در عنبران افزایش داده است

وی افزود: تامین آب شرب شهر عنبران در طی سال‌های اخیر مردم این شهر را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده و اکنون وضعیت آب شرب این شهر در حالت بحرانی قرار داشته و در این برهه زمانی و قرارگیری در فصل تابستان و حضور مسافران متعدد در این شهر نیاز به آب شرب افزایش یافته است و به‌دلیل کمبود آب شرب در طی ۶ روز اخیر تامین آب شرب این شهر در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

سخنگوی شورای شهر عنبران بیان کرد: در این بین با توجه به توقع به حق مردم از اعضای شورای شهر مبنی بر پیگیری مشکل تامین آب شرب عنبران اعضای شورای شهر عنبران پس از بروز این مشکل در طی روزهای اخیر تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفته و در جلسه اخیر شورای شهر عنبران اقدام به استعفای دسته جمعی کردند.

تزریق آب شرب از نمین به عنبران

شفیقی ادامه داد: طی پیگیری‌های انجام یافته مسؤولان امر قول مساعد به رفع مشکل آب شرب شهر عنبران و تزریق آب از نمین به عنبران در اسرع وقت را دادند و پس از این اقدام اعضای شورای شهر عنبران نیز استعفای خود را پس گرفتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ مترمکعب آب موجود در شهر عنبران جوابگوی نیاز این شهر نبوده و با تامین ۵۰۰ مترمکعب آب از سمت نمین به این شهر در طی روزهای آتی مشکل آب شرب این شهر حل خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر عنبران با اشاره به مشکل دیرینه آب شرب عنبران عنوان کرد: جلسات متعددی در راستای رفع مشکل تامین آب شرب عنبران برگزار شده و به‌دلیل عدم تکمیل خط انتقال آب شرب از قره چناغ به نمین و سپس از نمین به سمت عنبران این مشکل هم‌چنان پا برجا بوده و امیدواریم با تکمیل این خط انتقال و هم‌چنین اصلاح شبکه و لوله‌گذاری در نقاط بالا دستی مشکل تامین آب شرب شهر عنبران به‌طور کامل رفع شود.


اخبار استان اردبیل | یوسف شفیقی | شورای شهر عنبران | آب شرب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up