• شناسه خبر : 15654
  • تاریخ انتشار : 20 مهر 1398 - 09:32

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : مسیر مشگین‌شهر – آبگرم قینرجه نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهرستان دارد و بهسازی و آسفالت آن شروع شده است.

آسفالت

به گزارش شهرخوان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : مسیر مشگین‌شهر – آبگرم قینرجه نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهرستان دارد و بهسازی و آسفالت آن شروع شده است.

محبوب حیدری با بیان اینکه تاکنون یک کیلومتر از این مسیر  آسفالت شده ، افزود: امسال ۲.۵ کیلومتر از این جاده  نیز احداث و عملیات آسفالت‌ریزی آن اجرا می‌شود.

محبوب حیدری

وی بیان کرد: وجود آب‌های گرم معدنی متعدد در این منطقه یک مزیت ویژه به شمار می‌رود و به سبب حضور گردشگران در  منطقه  بهسازی مسیر  مشگین‌شهر – قینرجه مورد توجه قرار گرفته است.

افزایش حجم پروژه‌های راه‌سازی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش حجم پروژه‌های راه‌سازی استان از ۲۵۰ کیلومتر در سال ۹۶ به ۷۰۰ کیلومتر در سال جاری خبر داد و گفت: میزان اعتبارات عمرانی این اداره کل نیز از  ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال ۹۶ به ۱۶۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

روکش آسفالت جاده کریق – آرموداق

حیدری به اجرای پروژه روکش آسفالت جاده کریق – آرموداق در شهرستان هم اشاره کرد و گفت: بزودی روکش آسفالت  ۴.۵ کیلومتر از مسیر این جاده به اتمام خواهد رسید و ۳.۵ کیلومتر باقی مانده از حوزه استحفاظی شهرستان نیر هم سال آینده به اتمام خواهد رسید.

آبگرم قینرجه در ۱۴ کیلومتری جنوب غربی شهرستان مشگین‌شهر در ارتفاع ۱۲۴۰



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up