• شناسه خبر : 15697
  • تاریخ انتشار : 20 مهر 1398 - 11:35

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال۴۴۱ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز کنار جاده‌ای غیرمجاز در استان شناسایی و رفع شد.

تخریب زمین خواری

به گزارش شهرخوان، ذمعاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال۴۴۱ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز کنار جاده‌ای غیرمجاز در استان شناسایی و رفع شد.

علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان اصلاندوز مغان افزود: از این تعداد ۱۹۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۱۹۱ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۶۰ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی تخریب شده است.

شناسایی 757 تابلو تبلیغاتی غیرمجاز

وی اظهار داشت: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۷۵۷ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و برای برداشتن آنها اقدام کنند.

زمین خواری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با تمام توان تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

عملیات بهسازی ۷۰ کیلومتر راه روستایی اردبیل

او به تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: عملیات بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی استان در قالب طرح ملی ابرار در حال اجراست.

آسفالت

صبحی ارتقای ایمنی محورها و هوشمندسازی جاده‌ها را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برشمرد و افزود: طبق نظر کارشناسان پلیس راه و دفتر فنی استانداری راهداری اقدام به اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان می‌کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up