• شناسه خبر : 1648
  • تاریخ انتشار : 12 تیر 1397 - 05:03

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کارهای عمرانی بسیار گسترده‌ و درخوری در مجموعه توسعه گردشگری شورابیل در حال انجام است.

به گزارش شهرخوان، رحیم آقازاده در جریان بازدید میدانی اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه های عمرانی شهرداری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما حجم کارهای عمرانی صورت گرفته در مجموعه شورابیل را بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: تلاش و انگیزه شهرداری اردبیل برای توسعه و زیباسازی این مجموعه قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: با روند فعلی امیدواریم در راستای توسعه عمرانی شهر گام های جدی‌تری برداشته شود تا بتوانیم خدمات درخور و شایسته شهروندان عزیز و قدرشناس اردبیل برداریم.

آقازاده با اشاره به جذابیت های ذاتی مجموعه شورابیل از نظر توسعه گردشگری، افزود: وجود چنین ظرفیت بی نظیری در داخل محدوده شهری اردبیل مایه افتخار و مباهات هر یک از اهالی شهر و استان اردبیل است، ظرفیتی که نمونه آن در هیچ کدام از استان های کشور وجود ندارد.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل با غنیمت شمردن این ظرفیت خدادادی تمام همت و تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا ضمن اختصاص اعتبارات لازم برای توسعه مجموعه توسعه گردشگری شورابیل، امکان بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر شهروندان و گردشگران از این مجموعه زیبا را فراهم نمایند.

آقازاده در حال اجرا بودن بیش از ۷ کیلومتر راه در محدوده دریاچه شورابیل را یادآوری کرد و گفت: طبق تعهدات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری اردبیل، انشاا.. در طول هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری از بخش های قابل توجهی از پروژه های در دست اجرا در این مجموعه گردشگری خواهیم بود.

وی همچنین، اقدامات بی سابقه و گسترده عمرانی انجام گرفته در محدوده شورابیل را به مثابه آماده سازی زیرساخت ها دانست و تاکید کرد: با مهیا شدن زیرساخت ها زمینه سرمایه گذاری های خرد و کلان هم در این مجموعه فراهم می شود.
خبرنگار: فرزاد تقی زاده

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up