• شناسه خبر : 1974
  • تاریخ انتشار : 11 مرداد 1397 - 11:52

شهردار اردبیل گفت: ما قصد تملک و خرید کاروانسرای محله پیرزگر را داریم تا با مشارکت بخش خصوصی زمینه احداث پروژه‌های مناسبی را در این منطقه فراهم کنیم.

 

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این کاروانسرا در محدوده 398 مترمربع در محله پیرزرگر قرار دارد و ما در سر و سامان دادن به این محله قدیمی اردبیل تلاش می‌کنیم تا برخی از صاحبان مغازه و صنوف در این محدوده را با تملک و خرید کاروانسرای کهنه و تبدیل آن به یک مجموعه تجاری و خدماتی بستر انتقال و واگذاری مغازه‌ها را به صاحبان مغازه‌های در معرض تملک و بازگشایی فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: ما مجوز ماده 9 را برای این پروژه صادر کردیم و تلاش می‌کنیم تا با خرید و تملک کاروانسرا و کل پلاک مورد نظر نسبت به تعریض و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی اقدام کنیم.

شهردار اردبیل افزود: با توجه به اینکه تملک و خرید این مجموعه نیاز به تامین منابع اعتباری دارد ما باید با مجوز شورای شهر این کار را انجام دهیم تا مشکلی از بابت خرید و تامین منابع مالی آن نداشته باشیم.

لطف‌اللهیان به صدور مجوز حفاری و همچنین آسفالت پروژه اجرای فیبر نوری در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ما به اندازه کافی و تا مبلغ 500 میلیون تومان به نیروی انتظامی در اجرای این پروژه تخفیف دادیم و سعی‌مان بر این است از محل اجرای این پروژه و پرداختی نیروی انتظامی نسبت به پرداخت بدهی‌های خودمان یک تهاتر مناسبی را انجام دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up