• شناسه خبر : 23653
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1398 - 03:15

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار اردبیل، احداث پارک آبی «اکوا» در شهر گردشگری سرعین کلنگ زنی و مجموعه پذیرایی تجاری «آتا» به بهره برداری رسید.

پارک آبی

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در آیین کلنگ زنی این مجموعه تفریحی، هدف از راه‌اندازی پارک‌های آبی را ایجاد تاسیسات متمایز تفریحی- سرگرمی در سرعین عنوان کرد.

او با بیان اینکه پیش از این نیز مجموعه‌هایی با کارکرد تفریح و بازی‌های آبی در سرعین کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: چنین مجموعه‌های مفرحی مناسب برای تمامی گروه‌های سنی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری در این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال است، افزود: این مجموعه در ورودی شهر سرعین احداث می‌شود و بی‌شک منجر به تنوع جاذبه‌های شهر سرعین خواهد شد.

فلاحی همچنین با اشاره به بهره برداری از مجموعه تجاری و پذیرایی آتا در شهر سرعین گفت: این پروژه سرمایه گذاری نیز با هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

او افزود: پروژه‌های سرمایه گذاری گردشگری در سال‌های اخیر با حمایت نهاد‌های اجرایی و استاندار اردبیل رونق گرفته و در حال حاضر نیز ۱۰۸ پروژه در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه گذاری گردشگری گفت: این مهم به چند دلیل عمده از جمله رونق گردشگری مناطق و تقویت اقتصاد گردشگری و همچنین اشتغال زایی انجام می‌شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up