• شناسه خبر : 25115
  • تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1399 - 08:22

فردی که با شگرد رمالی و دعانویسی و به دست آوردن تصاویر خصوصی از یک اراکی قصد اخاذی از او را داشت به دام افتاد.

شبکه مجازی موبایل

شهرخوان: رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: فردی که با شگرد رمالی و دعانویسی و به دست آوردن تصاویر خصوصی از یک شهروند اراکی، قصد اخاذی از او را داشت، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ آنقی افزود:‌ در پی شکایت خانمی به نام ژیلا مبنی بر هتک حیثیت و اخاذی مرد فالگیر از او از طریق فضای مجازی پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات اولیه شاکی اذعان داشت که چندی پیش تبلیغی از یک فالگیری و دعا نویسی در یکی از شبکه های اجتماعی مشاهده می کند و با توجه به مشکلات خانوادگی که برایش ایجاد شده بود، برای درمان و رفع مشکلات، از طریق فضای مجازی با فرد فالگیر ارتباط برقرار کرده و با توجه به درخواست وی، تصاویری خصوصی نیز برای او ارسال می کند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در ادامه افزود: بعد از مدتی این فرد شروع به اخاذی و تهدید فرد شاکی می کند و بیان می دارد، در صورت عدم اجابت خواسته هایش، تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

سرهنگ آنقی گفت: بلافاصله بررسی های تخصصی کارشناسان این پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد و در تکمیل تحقیقات این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او ازشهروندان خواست در صورت مواجهه با چنین مواردی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسhttps:‎//www.cyberpolice.ir، بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up