• شناسه خبر : 27895
  • تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 09:29

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و تحویل باقیمانده واحدهای مسکن مهر شهرستان پارس آباد مغان تا پایان مرداد ماه سالجاری خبر داد.

مسکن

محبوب حیدری در جلسه هماهنگی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی پارس آباد گفت: از مجموع ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان پارس آباد تمامی عملیات اجرایی شامل محوطه سازی ، آماده سازی ، نصب شیرآلات و آسانسور ۴۷۲ واحد باقیمانده در مدت سه ماه آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از پروژه جاده چهارخطه پارس آباد – سربند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پروژه احداث باند دوم پارس آباد – سه راهی سربند به طول ۲۰ کیلومتر است که هرکیلومتر این پروژه نزدیک ۵۰ تا ۶۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

حیدری بیان کرد: در صورت تامین منابع مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی ۱۰ کیلومتر آن امسال به اتمام می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در باره تاخیر در تکمیل این پروژه گفت : وجود تاسیسات معارض شامل فیبر نوری ، گاز ، برق و آب متاسفانه جلوی پیشرفت پروژه را گرفته است .

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد هم در این جلسه بر تکمیل پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان تاکیدکرد و گفت : پروژه چهار خطه پارس آباد – سربند جزو اولویت اول شهرستان و اصلی ترین مطالبه مردم منطقه تکمیل این پروژه است.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات مربوطه جهت انتقال تاسیسات معارض در محور پارس آباد – سربند انجام گرفته و در خصوص تامین منابع مالی پروژه چهارخطه پارس آباد به سه راهی سربند از محل اعتبارات شهرستانی صد درصد حمایت مالی خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up