• شناسه خبر : 30112
  • تاریخ انتشار : 15 تیر 1399 - 01:51

یکی از سوالات رایج در مبحث آموزش مکالمه زبان انگلیسی این است که در چه مدت زمانی می توانیم به طور مسلط با زبان انگلیسی صحبت کنیم؟

دانش آموز مدرسه

پاسخ این سوال دست خودتان است زیرا کاملا بستگی به تلاش و زمانی دارد که برای آموزش در نظر خواهید گرفت. بهتر است برای آموزش مکالمه برای خودتان زمان و هدف تعیین کنید و به اهدافتان پایبند باشید برای مثال اگر هدفتان رفتن به یک سفر خارجی و دیدن دوستانتان است توصیه می کنیم وقتتان را تلف نکنید چون نه هدفتان استوار است نه زمانبندی شما دقیق است ولی در مقابل اگر می خواهید تا شش ماه دیگر به یک دانشگاه در خارج از کشور بروید و ادامه تحصیل دهید باید بگوییم هم هدفتان دقیق انتخاب شده هم زمان لازم برای آموزش را در اختیار دارید پس دست به کار شوید و برای رسیدن به هدفتان اقدام نمایید.

مکالمه زبان انگلیسی را با مریت یاد بگیرید

آموزش زبان انگلیسی در یک ماه ! در کوتاه ترین زمان انگلیسی صحبت کنید ! می خواهید آیلتس بگیرید در مدت کم ؟ در کمترین زمان مکالمه یاد بگیرید!  اینها شعار هایی است که این روزها بسیار به گوشتان می خورد ولی متاسفانه واقعیت این نیست شما نمی توانید به این راحتی ها به نتیجه مطلوب دست یابید.

خوشبختانه تا سال ۲۰۲۰ طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده متوجه شده ایم که حدود ۲ میلیارد نفر در دنیا با زبان انگلیسی سرو کار دارند بنابراین به طور قطع می توانیم بگوییم این زبان یک زبان رسمی است و می توانیم آن را به عنوان زبان دوم برای هر فرد بدانیم خوشبختانه زبان انگلیسی مانند برخی زبان پیچیده نیست و می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید ولی نه مانند شعارهایی که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم.

برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی باید برخی مکالمات روزمره و جملات مهم و کاربردی را بدانیم تا از آن ها استفاده نماییم برای مثال در مکالمه احوالپرسی که بسیار ساده است همه ما می دانیم که باید از چه جملاتی و کلماتی استفاده نماییم زیرا با توجه به کاربردی بودن آن بسیاری از جملات و کلمات با گوش ما آشنا هستند بنابراین می توانیم در مکالمه زبان انگلیسی سریع از آن ها استفاده کنیم.

برای یادگیری سریع مکالمه زبان هیچ گاه از اشتباه کردن نترسید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید جالب است بگوییم افرادی که در کشورهای انگلیسی زبان به دنیا آمده اند هم گاهی اوقات در صحبت کردن اشکالات گرامری دارند پس به خودتان حق بدهید که گاهی اوقات در مکالمه سوتی دهید ‍!

چرا می خواهید مکالمه انگلیسی یاد بگیرید؟

دلیل اصلی همه ما برای آموزش زبان مکالمه است زیرا تنها راه ارتباطی ما با دنیای اطرافمان محسوب می شود پس برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی مصمم باشید و از طریق اپلیکیشن های مربوط به زبان و یا شرکت در کلاس های بحث آزاد که به صورت گروهی برگزار می شود شرکت کنید تا با صحبت کردن درباره موضوعات مختلف مهارت مکالمه خود را تقویت نمایید و دایره لغات یا واژگان انگلیسی خود را وسیع تر کنید.

برای آنکه بتوانید مهارت مکالمه خود را ارتقا دهید سعی کنید روی جملات تمرکز کنید تا کلمات ! برای صحبت کردن زیاد به گرامر گیر ندهید در واقع برای روان صحبت کردن تمرکزتان را روی گرامر نگذارید. سعی کنید بیشتر انگلیسی صحبت کنید تا ذهنتان را به انگلیسی فکر کردن عادت دهید با این روش کلمات بیشتری به ذهنتان خطور می کند.

یکی از راه هایی که شما می توانید سریع تر مکالمه خود را تقویت کنید آموزش تصویری است زیرا با این روش شما ذهنتان را درگیر نموده اید و این موضوع در آموزش بسیار تاثیر گذار است. اکثر افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به سرعت آموزش ببینند به آن ها توصیه می شود فیلم های آموزشی را از اینترنت جستجو کنند و هر روز خود را با آن ها سرگرم کنند و یا فیلم هایی به زبان انگلیسی تماشا کنند تا با این روش هم مهارت شنیداری و هم مکالمه خود را بهبود دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up