• شناسه خبر : 3392
  • تاریخ انتشار : 18 مهر 1397 - 11:06

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل

جواد انصاری هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سلحشوران عرصه دفاع از امنیت و آرامش کشورگفت: شورا و شهرداری نیز سعی کرده است تاحد وسع و توان در این سنگر غرورآفرین در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشد تا بهترین و نافذترین خدمات را برای جلب رضایت مردم ارائه کنند.

جواد انصاری

به گزارش شهرخوان، جواد انصاری با تبریک هفته نیروی انتظامی به سلحشوران عرصه دفاع از امنیت و آرامش کشور اظهار کرد: همچنان فرماندهان و نیروهای پرتلاش انتظامی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مرزی در دفاع از کیان این مرز و بوم سعی می‌کنند تا مشق شهادت کنند و اجازه ندهند تا عده‌ای سوداگر مرگ و اخلالگر نظام اجتماعی و امنیتی کشور را به مخاطره بیندازد.

وی با بیان اینکه مجموعه پرتلاش نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از مرزبانی گرفته تا پلیس آگاهی، پلیس راه و بخش‌های دیگر سعی می‌کنند تا بهترین و نافذترین خدمات را برای جلب رضایت مردم ارائه کنند، خاطرنشان کرد: خدمات نیروی انتظامی قربت و نیت الهی پاداش دنیوی و اخروی برای مجموعه خدوم نیروی انتظامی را به همراه دارد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل ادامه داد: بنده از نزدیک چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی که کشورمان مورد هجمه مختلف استکبار جهانی است به عینه مجاهدت سربازان فداکار نیروی انتظامی را مشاهده کردم که جای دارد یاد و خاطره شهیدان این نیروی قویدل را گرامی داشته و بر روح و روان تابناک آنها سلام و صلواتی را نثار کنیم.

انصاری افزود: امروز مجموعه انتظامی چه در سطح کشور و در سطح استان اردبیل با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند تا امنیت، آسایش و آرامش جامعه را به شایستگی برقرار کنند که این مجاهدت‌های خاموش به یقین اسباب جلب رضایت الهی و هموطنان را زمینه‌ساز خواهد شد.

وی گفت: شورا و شهرداری نیز همواره در کنار مجموعه انتظامی استان اردبیل است و در حد وسع و توان سعی کردیم تا در این سنگر غرورآفرین در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشیم و در حد وسع و توان به مطالبات و درخواست‌های آنها در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم کمک کنیم.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل بیان کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سعی خواهیم کرد تا با حضور در مجموعه انتظامی قدردان تلاش و مجاهدت پرسنل نیروی انتظامی باشیم و به نمایندگی از مردم از تلاش آنها در برقراری نظم و آرامش در استان اردبیل که از این لحاظ در جایگاه ممتاز قرار دارد قدردانی و سپاسگذاری کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up