• شناسه خبر : 34160
  • تاریخ انتشار : 30 مرداد 1399 - 02:02

خبر برکناری مسئول روابط عمومی شهرداری اردبیل در اوایل هفته جاری از آندسته خبرهایی بود که بیشترین واکنش های مثبت و منفی را در بین فعالان رسانه‌های محلی تبدیل کرد.

روابط عمومی شهرداری
بر برکناری مسئول روابط عمومی شهرداری اردبیل در اوایل هفته جاری از آندسته خبرهایی بود که بیشترین واکنش های مثبت و منفی را در بین فعالان رسانه‌های محلی تبدیل کرد. تغییری که به اعتقاد خیلی ها، امیدها به شکستن انحصار رسانه‌ای را در قلب مدیریت شهری زنده کرد و تحقق آن معلول انتخاب عاقلانه شهردار اردبیل است.
روابط عمومی ویترین یک سازمان و پاسخگوی افکار عمومی در قبال تکالیف آن است. قرار گرفتن این نهاد در معرض حواشی می‌تواند رسالت سازمان در ارائه خدمات و گزارشات به مردم مختل کرده و کل مجموعه را درگیر کند. روابط عمومی شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر با انحصارگرایی و افتادن در دام حواشی خود ساخته، عملا از ایجاد تعامل پویا با اصحاب رسانه و مطبوعات استان عاجز بوده است.
اسم رمز این حواشی توزیع ناعادلانه آگهی‌ها و تشکیل حلقه‌های تو در توی خودی و غیر خودی در درون این نهاد مردمی و بیرون از آن بوده است. شهردار اردبیل هم تا به امروز با چشم بستن در برابر این مسائل، عملا به تداوم مسیر چراغ سبز نشان داده بود تا این که اوایل هفته جاری با کنار گذاشتن مسئول روابط عمومی مجموعه خود، در برابر حواشی موجود تسلیم شد.
شنیده می شود ۴ گزینه از داخل و خارج مجموعه شهرداری برای مدیریت روابط عمومی مطرح هستند. ولی نعمتی، عضو شورای شهر دوره چهارم و مجری صدا و سیما، علیرضا دباغ عبداللهی، معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل، بابک پورپناهی، مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری که سابقه مدیریت روابط عمومی شهرداری اردبیل را در کارنامه دارد و بهنام کاجی سرپرست فعلی روابط عمومی و رئیس دفتر یک دهه اخیر شهرداری اردبیل.
اگر پایان دادن به فعالیت فردی که جزو نفرات اول شهردار طی سالهای اخیر محسوب می شد، نیمه اول تصمیم عاقلانه شهردار اردبیل باشد، انتخاب مدیری لایق، توانمند و دارای تعامل سازنده و مقبولیت عمومی در بین اصحاب رسانه، نیمه مکمل و اصلی این تصمیم است که قطعا طی روزهای آتی، عیار منطق آقای شهردار را نمایان خواهد ساخت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up