• شناسه خبر : 374
  • تاریخ انتشار : 21 مرداد 1396 - 08:47

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: توزیع امکانات در مناطق مختلف شهر اردبیل کار ارزشمند شهرداری اردبیل است که به خوبی در سال های اخیر نمود پیدا کرده است.

106

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: توزیع امکانات در مناطق مختلف شهر اردبیل کار ارزشمند شهرداری اردبیل است که به خوبی در سال های اخیر نمود پیدا کرده است.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی در مراسم افتتاح فاز اول پروژه پل غیرهمسطح قدس در اردبیل اظهار کرد: با اجرای چنین پروژه هایی چهره شهرمان درر شان مردم این دیار تغییر یافته و این خود اسباب مقدس است.

وی گفت: هر چقدر چنین کارهای ارزشمندی در استان اردبیل به ثمر بنشیند به یقین اسباب رضایتمندی مردم و رفاه آنها نیز فراهم می آید و از طرفی مایه ارتقای مبلمان شهری و بهبود سیمای شهر و دیارمان است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: ما امروز خدا را شاکریم که به مدیران شهری ما به ویژه شهردار اردبیل این توان و جرات را داده است که با صداقت تمام به کارهای بزرگ و در عین حال تحول آفرین دست بزند که این محدود به جنوب و یا شمال شهر یا نقطه خاصی از اردبیل نیست بلکه توزیع مناسب و عادلانه امکانات شهری در نوع خود قابل تقدیر و تشکر است.

عاملی بیان کرد: ما از شهردار پرتلاش خود که همت کرده و با جرات و جسارت دست به چنین کارهای باعظمت زده قدردانی می کنیم که با همکاری استاندار اردبیل و سایر مسئولان چنین پروژه هایی اسباب غرور و عظمت ما را فراهم آورده است.

وی به سرعت بالای اجرای چنین پروژه هایی با استفاده از فرصت کاری اشاره کرد و ادامه داد: باید این جایگاه و شرایط را حفظ کنیم چرا که شهر اردبیل همه ساله در این ایام میزبان گردشگران و مسافرانی است که به این استان سفر می کنند و همه ساله نیز انتظار یک کار جدید و تحولی را دارند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در این محاصره اقتصادی و محدودیت مالی اجرای چنین پروژه هایی با سرعت و کیفیت بالا به نوعی نشان دهنده جرات و جسارت مسئولان ماست تصریح کرد: همین که شهرداری اردبیل با چنگ و دندان در این شرایط منابع اعتباری پروژه ها را تامین می کند تا همه مردم از آثار پر خیر و برکت آن بهره مند شوند خود جای سپاس و قدردانی دارد.

عاملی اظهار داشت: خدمت برای این مردم قطعا خستگی و ملامتی به دنبال ندارد و به یقین تلاش مجموعه شورا و شهرداری در این پروژه ارزشمند ماجور است.

وی گفت: اگر قرار باشد مسابقه ای با محور انتخاب شهر زیبا برگزار شود به یقین در سایه چنین تلاش و پشتکاری می توانیم در سال های آینده با بهبود سیمای شهر اردبیل در این رقابت خوش بدرخشیم.

خبرنگار : شهرام جباری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up