• شناسه خبر : 4306
  • تاریخ انتشار : 15 اسفند 1397 - 11:14

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در یازده ماهه نخست سال 97 ميزان مصرف گازطبيعي در بخشهاي صنعتي، خانگي و تجاري استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 4/5درصد افزايش يافته است.

طي یازده ماه نخست سال 97 بيش از دو میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون متر مكعب گاز طبيعي در بخش هاي مختلف خانگي، تجاري، صنعتي و ساير مراكز استان مصرف شده است و اين در حالي است كه در مدت مشابه سال 96 در حدود دو میلیارد و سیصد میلیون متر مكعب گاز طبيعي در بخشهاي ياد شده مصرف شده بود.

مديرعامل شركت گاز استان اردبيل با بيان اين خبر افزود؛ اين ميزان افزايش مصرف گاز در حالي ثبت شده است كه در طي یازده ماه سالجاري بيش از 18 هزار مشترك شهري و روستايي و نيز 48 واحد صنعتي به جمع مصرف كنندگان گاز طبيعي استان اضافه گرديده است.

وي در ادامه به آمار تفكيكي مصرف گاز طبيعي اشاره كرد و افزود از كل گاز دريافتي در طي اين مدت حدود 54/5 درصد در بخش خانگي و تجاري، 36 درصد در نيروگاه و 9/5 درصد توسط سي ان جي ها و ساير مشتركين صنعتي مصرف شده است.

 

گاز رسانی

 

مهندس فيروز خدائی افزود؛ شركت گاز استان هم اينك به بيش از 468 هزار مشترك خدمات رساني مي كند كه از اين ميزان بیش از 348 هزار مشترك شهري و بیش از 119 هزار مشترك روستايي مي باشند.

مديرعامل شركت گاز استان در خاتمه به آمادگي شبانه روزي كاركنان شركت گاز استان بخصوص نيروهاي امداد گاز جهت مقابله با شرايط بحراني اشاره و ابراز اميدواري كرد مشترکین محترم با پرداخت بموقع قبوض گاز مصرفي و مصرف بهينه از اين نعمت خدادادي شاهد رشد روز افزون شبكه گذاري در اقصي نقاط استان باشيم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up