• شناسه خبر : 7878
  • تاریخ انتشار : 28 خرداد 1398 - 10:29

فرماندار خلخال گفت: متاسفانه با تخصیص اعتبارات ریالی به پروژه‌ها و اولویت‌بخشی به عنوان دستگاه پراهمیت باز هم هیچ فعالیتی از روند رو به رشد پروژه‌های دستگاه‌ها همچون اداره ورزش و جوانان و نوسازی مدارسدر شهرستان خلخال دیده نمی‌شود.

فریدون بابایی

جابجایی اعتبارات عمرانی از سوی مدیران دستگاه‌ها تخلف است

به گزارش شهرخوان، فرماندار خلخال گفت: جابجایی اعتبارات در هر سرفصل از بودجه دستگاه‌ها در ادارات کل استان تخلف است.

فریدون بابایی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار کرد: جابجایی اعتبارات در هر سرفصل از بودجه ادارات شهرستان در ادارات کل استان تخلف است.

وی افزود: بعضاً مشاهده می‌شود که اعتبارات ابلاغی و تخصیصی دستگاه‌ها توسط مدیران کل برای محل‌های دیگر هزینه شده است و اصلاً فرماندار شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خبری از این قضیه ندارد، این کار تخلف است.

فرماندار خلخال با اشاره به بودجه‌های تخصیصی بعضی از ادارات و روند کند و تعطیلی بعضی از پروژه دستگاه‌ها همچون اداره ورزش و جوانان و نوسازی مدارس گفت: متاسفانه با تخصیص اعتبارات ریالی به پروژه‌ها و اولویت‌بخشی به عنوان دستگاه پراهمیت باز هم هیچ فعالیتی از روند رو به رشد پروژه‌های این دستگاه‌ها در شهرستان خلخال دیده نمی‌شود.

بابایی از وجود بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه تمام در شهرستان خلخال، تصریح کرد: تخصیص اعتبار به پروژه‌ها با اولویت‌سنجی و نیازهای جامعه و نحوه جذب توسط دستگاه به زیرساخت‌ها در اولویت اعتبارگذاری فرمانداری شهرستان خلخال بوده و اگر این روند نباشد پروژه‌ها به جایی نخواهد رسید.

وی به افزایش ۷۵درصدی اعتبارات شهرستان خلخال از محل منابع استانی اشاره کرد و گفت: اعتبارات شهرستان خلخال در سال ۱۳۹۸ به رقم ۲۵ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان رسیده که افزایش ۷۵ درصدی نسبت به سال ۹۷ را نشان می‌دهد.

فرماندار خلخال بیان کرد: در حوزه ورزش و جوانان کلیه پروژه‌های موجود شهرستان، سالن‌های ورزشی، خوابگاه موجود تعطیل و غیرفعال است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up