• شناسه خبر : 817
  • تاریخ انتشار : 28 دی 1396 - 02:54

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل:

انتقال پایانه مسافربری اردبیل قطعاً انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: انتقال پایانه مسافربری شهر اردبیل قطعاً انجام خواهد شد.

به گزارش شهرخوان، علی رحمتی با بیان اینکه زمین احداث پایانه جدید مسافربری در چهار کیلومتری جاده اردبیل- خلخال مشخص شده است افزود: قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث پایانه جدید انجام شود و قطعاً این طرح را عملیاتی خواهیم کرد.

 

وی گفت: پایانه فعلی با رشد ساخت‌وسازها در داخل محدوده شهر واقع شده و پاسخگوی نیاز فعلی حوزه حمل‌ونقل عمومی مسافر نیست.

 

رحمتی

 

رحمتی تصریح کرد: به منظور کاهش ترافیک، توسعه پایانه و پاسخگویی به نیازهای جدید شهر متناسب با جمعیت آن احداث پایانه جدید چند سالی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

 

مهندس رحمتی با اشاره به اینکه در  هشت‌ماهه امسال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در این استان جابه‌جا شده‌اند، افزود: در وضعیت فعلی ۵۲ شرکت حمل‌ونقل مسافر در این پایانه مستقر است و ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان شامل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۲۰ دستگاه سواری است.

 

انتهای پیام



دیدگاه ها

  1. ساوالان گفت:

    با سلام
    متاسفانه هنوز این کار انجام نشده و کلا همه چی در حد شعار است. پایانه اردبیل نسبت به شهر و استان های دیگر اصلا خوب نیست و این پایانه در حد کلانشهر اردبیل نیست.
    کسی هم متاسفانه پاسخگو نیست. چند تا مشکل عمده اردبیل که قطار،پل قدس،پایانه اردبیل،چهار بانده کردن جاده سرچم،جاده و تونل حیران است که این ها هم انشاالله بعد از ۵۰ سال به بهره برداری خواهد رسید.
    با تشکر و احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up