• شناسه خبر : 907
  • تاریخ انتشار : 13 اسفند 1396 - 03:34

مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل خبر داد:

استقبال از روز درختکاری در اردبیل با کاشت پنجاه هزار اصله نهال

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل با کاشت پنجاه هزار اصله نهال به استقبال روز درختکاری می رود.

 

به گزارش شهرخوان، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه همزمان با روز درختکاری بیش از پنجاه هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در اردبیل  کاشته خواهد شد، تصریح کرد: همزمان با هفته درختکاری با تاکید شهردار اردبیل مبنی بر گسترش فضای سبز، 50 هزار اصله نهال از سوی شهرداری اردبیل در مناطق چهارگانه شهر درنظر گرفته شده که 20 هزار اصله نهال در روز درختکاری و مابقی در طول سال کاشته خواهد شد.

 

بهروز محبی پارک های وحدت، لاله، بوشلی باغی و پارک جیرال را محل توزیع رایگان نهال ها اعلام کرد و افزود: شهروندان  عزیز می توانند نهال ها را  به منظور کاشت از محل های تعیین شده بصورت رایگان دریافت کنند.

 

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل همچنین از مشارکت 5 سازمان مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست خبر داد و گفت: نقش مشارکت مردمی و سمن ها در توسعه فضای سبز و اشاعه فرهنگ درختکاری چشمگیر است.

 

محبی با بیان اینکه مراسم روز درختکاری روز شنبه 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد، از شهروندان خواست تا فرهنگ دوستی با طبیعت را ترویج دهند.

 

این مسوول در پایان سخنان خود ابراز کرد: در راستای زیبا سازی محیط شهری به مناسبت فرارسیدن نوروز،  900 هزار بوته گل فصلی بهاره در سطح شهر درحال کاشت است.

خبرنگار: فرزاد تقی زاده

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up