• شناسه خبر : 9584
  • تاریخ انتشار : 20 تیر 1398 - 12:49

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طول پروژه محور شهرستان نیر- میانه که در حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده 8 کیلومتر است و 5.2 کیلومتر از آن در سال گذشته زیرسازی و آسفالت شده و امسال طول کل باقی مانده از مسیر خاکبرداری و خاکریزی و بازگشایی انجام یافته است.

پروژه عمران جاده

به گزارش شهرخوان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث محور کریق- آرموداق سرعت می‌گیرد.

محبوب حیدری در بازدید از پروژه محور شهرستان نیر- میانه اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام یافته پروژه احداث محور شهرستان نیر- میانه به طول 20 کیلومتر که 12 کیلومتر آن در حوزه شهرستان میانه و 8 کیلومتر در محدوده شهرستان نیر واقع شده تسریع می‌یابد.

وی گفت: طول این پروژه که در حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده 8 کیلومتر است و 5.2 کیلومتر از آن در سال گذشته زیرسازی و آسفالت شده و امسال طول کل باقی مانده از مسیر خاکبرداری و خاکریزی و بازگشایی انجام یافته است.

 

محبوب حیدری

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر نیز 2 کیلومتر از طول کل محور تا نیمه مرداد ماه آماده آسفالت خواهد شد و نزدیک به 75 درصد از احداث و عملیات خاکی آن به اتمام رسیده است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی و رونق استانی و دسترسی به مرکز کشور و اهمیت تکمیل شبکه راه‌های کشوری و تسهیل ارتباط راه‌های مواصلاتی استان اردبیل با استان‌های همجوار، کاهش قابل ملاحظه مسافت مرکز استان تا تهران، ارتقای ایمنی در طول مسیر به دلیل نبود تونل و شیب‌های تند و در نهایت رونق اقتصادی مناطق همجوار در مسیر با دسترسی سریع به بازار استان‌های نزدیک، یکی از پروژه‌های مهم استان است.

پروژه عمرانی جاده

 

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که اجرا و اتمام پروژه‌های راهسازی را در اولویت قرار داده و با سرعت‌بخشی به آنان در برطرف شدن مشکلات پیش‌رو گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up