• شناسه خبر : 9821
  • تاریخ انتشار : 25 تیر 1398 - 10:39

مددکار اجتماعی اورژانس هندوستان با مصاحبه ای در اداره پلیس پرده از یک جنایت خوفناک برداشت.

حوادث

شهرخوان: حرف های دردناک شیلا ۲۱ ساله به مددکار اجتماعی هندوستان جنجالی تازه در فضای مجازی برانگیخت.

به گفته مددکار: پنجم جولای بود که دختری جوان با صورتی کبود و زخمی در حالی که نیمه برهنه نیز بود به اداره پلیس مراجعه کرده و گفت: به خاطر بی پولی و فقر مجبور به تن فروشی شدم که در همان شب هایی که در خیابان منتظر بودم با آصف آشنا شدم.

با قول پول زیاد ماهیانه مجبور به همخوابی اش شدم

با قول پول زیاد ماهیانه و صیغه کوتاه مدت در صورت به دنیا آوردن یک بچه مجبور به قبول درخواست همخوابی اش شدم. همان شب اول فهمیدم که آصف سادیسم دارد و با کتک زدن و رابطه وحشیانه نیازهایش برطرف شده و خوی وحشی گری اش آرام می شود.

تا مدت های طولانی مجبور به تحمل رفتار های بی رحمانه اش بودم تا این که یک شب از من خواست تا کنارسگ و مار پیتونش بمانم از شدت وحشت نتوانستم خود را کنترل کنم و بیهوش شدم زمانی که به هوش آمدم سگ غول پیکر آصف کنارم خوابیده بود و مار پیتونش در حالی که گرسنه نیز بود در قفسش کنارم افتاده بود. فهمیدم که این اتفاقات خواب یا کابوس نبوده است این ماجرا تا مدتی ادامه داشت که نتوانستم شکنجه هایش را تحمل کنم و با فرار از خانه به اداره پلیس مراجعه کردم.

به گزارش رکنا، پلیس با ثبت اظهارات شیلا اقدام به دستگیری آصف کرد. متهم ابتدا حرف های شیلا را قبول نکرد و مدعی بود حرف های تهمت و افترا بوده و چنین چیزی رخ نداده اما پلیس با تحقیقات و پرس و جو متهم بودن او را ثابت و با تکمیل پرونده آصف را به دادگاه فرستاد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up