• شناسه خبر : 984
  • تاریخ انتشار : 21 اسفند 1396 - 01:48

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تلاش جدی مجموعه شهرداری و شورای شهر برای استقبال آبرومند از گردشگران نوروزی شهر اردبیل، خبر داد.

به گزارش شهرخوان، علیرضا پوستی در جریان برگزاری طرح استقبال از بهار در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، اظهار کرد: همانگونه که همه ما طبق رسم و سنت دیرینه، هر سال در آستانه سال نو نسبت به خانه تکانی منازل خود اقدام می کنیم تا خود را برای آمدن بهار آماده کنیم، شهرداری اردبیل هم طبق تکلیف و وظیفه ای که برعهده دارد، این اقدام را در ارتباط با شهر که خانه دوم هر شهروند تعبیر شده است، انجام می دهد.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهر اردبیل، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح خانه تکانی شهری در واقع پاک سازی عمومی معابر، کوچه ها و خیابان های شهر در قالب این طرح بوده تا بتوانیم شهر را آنطور که شایسته است برای ورود مهمانان نوروزی مهیا سازیم.

پوستی تاکید کرد: در قالب طرح استقبال از بهار یک سری برنامه ریزی ها و اقداماتی انجام گرفته است که نقش و تکلیف هر یک از سازمان ها و مدیریت های مجموعه شهرداری اردبیل در قالب این طرح مشخص شده است تا بتوانیم در استقبال از بهار و مسافران بهار کارنامه ای قابل قبول داشته باشیم.

خبرنگار: فرزاد تقی زاده

 

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up