• شناسه خبر : 18775
  • تاریخ انتشار : 25 آبان 1398 - 11:05

در پی پخش مستندی درباره اتهام آزار جنسی علیه مایکل جکسون، یکی از قسمت‌های کارتن “سیمپسون‌ها” با حضور مایکل جکسون حذف شد.

مایکل جکسون

شهرخوان: یکی از قسمت‌های قدیمی کارتون “سیمپسون‌ها” (The Simpsons) با حضور مایکل جکسون، از سرویس جدید پخش ویدئوی دیزنی حذف شده است.

این ستاره پاپ صدای یکی از شخصیت‌های کارتون را ایفا کرد و آهنگی برای افتتاحیه فصل سوم این کارتون در سال ۱۹۹۱ نوشت با نام “پدر مجنون سرخوش” (Stark Raving Dad).

او صدای لئون کومپوسکی را در این قسمت ایفا کرد، مردی که در تیمارستان با هومر سیمپسون دیدار داشته و ادعا می‌کند پادشاه موسیقی پاپ است.

گرچه برای اولین بار در تاریخ، تمام قسمت‌های کارتون سیمپسون‌ها برای پخش در سرویس دیزنی پلاس موجود است، اثری از قسمت جکسون در این مجموعه نیست.

به گزارش ایندیپندنت، بعد از پخش فیلم “ترک ناکجاآباد” (Leaving Neverland)، مستندی که در آن وید رابسون و جیمز سیفچاک این خواننده را متهم کردند در کودکی از ایشان سو‌استفاده جنسی کرده است، در ماه مارس آن قسمت از شبکه‌های تلویزیونی حذف شد.

در آن زمان، جیمز ال بروکس، تهیه‌کننده این کارتون گفت “احساس می‌شود تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که آن قسمت را حذف کرد.”

آقای بروکس افزود دیگر تهیه‌کنندگان برنامه، مت گرونینگ و ال جین نیز با این تصمیم موافق هستند. او به وال استریت ژورنال گفت: “افرادی که با من کار می‌کنند -کسانی که ساعت‌ها را بر سر بحث درباره جوک‌ها با هم می‌گذرانیم- نیز با من در این باره اتفاق نظر دارند.”

آقای بروکس گفت: “آن قسمت یک گنجینه بود، خاطرات فراوانی در آن قسمت گنجانده شده است، و این تصمیم طبیعتا جلوی ماندگاری آن‌ها را خواهد گرفت.”

او اضافه کرد: “من مخالف هر نوع کتاب‌سوزی و سانسور هستم. ولی این کتاب ماست و ما اجازه داریم بخشی از آن را حذف کنیم.”

ورثه آقای جکسون به شدت تمام اتهامات مبنی بر سواستفاده جنسی از کودکان توسط این خواننده را انکار کرده‌اند.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up