• شناسه خبر : 23724
  • تاریخ انتشار : 13 مرداد 1401 - 08:55

صدیف بدری گفت: راه آهن اردبیل حتما باید به پارس آباد و مغان وصل شود، که تلاش کردیم و در بودجه ۱۴۰۱ برای آن ردیف گرفتیم.

صدیف بدری: راه آهن اردبیل باید به پارس آباد وصل شود

مهمترین اظهارات صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در  مورد راه آهن اردبیل

راه آهن اردبیل امروز درحال حرکت است ولی من اصلا راضی نیستم و دولت فقط 200 میلیارد تومان تزریق کرده است.

۱۰۵۰ میلیارد تومان فایناس بانک ملی برای پروژه راه آهن اردبیل به میانه کلا جذب شده و از بانکهای رفاه و سپه نیز هرکدام به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه بصورت فاینانس اختصاص پیدا کرده است.

راه آهن اردبیل از لحاظ فنی قابل افتتاح تا پایان سال است.

تا آخر مجلس دهم گره های فنی راه آهن اردبیل را حل کردیم، فاینانس هزار میلیارد تومانی در کنار بودجه های عمرانی گرفتیم و رشد فیزیکی پروژه را بالای ۸۰ درصد رساندیم، اما از پیشرفت فیزیکی پروژه در یکسال گذشته شخصا راضی نیستم.

انتظار داریم دولت بیش از پیش به این پروژه عنایت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: لایحه جدید برای منطقه آزاد اردبیل!

پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل به ۹۳ درصد رسیده است.

شرایط فنی برای اتمام پروژه تا پایان سال مهیا است و همت دولت را می طلبد.

عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل دریک سال گذشته به هیچ وجه قابل قبول نیست دولت باید برای تکمیل راه آهن اردبیل اهتمام جدی داشته باشد

از عملکرد دولت ملی در قبال تکمیل راه آهن اردبیل راضی نیستم.

گره های راه آهن اردبیل در مجلس دهم بازشد

اعتبار لازم برای راه آهن پارس آباد از بانک مسکن و سپه و برای تعریض جاده سرچم از بانک صادرات بصورت فاینانس جذب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: در این وضعیت اقتصادی، مردم نان هم نخورند!؟

همراه با استاندار بدنبال حل مشکل شرکت تسنیم نوش هستیم

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در خصوص سرنوشت فعلی شرکت تعاونی تسنیم نوش نیر با اشاره به گره های ارزی این شرکت گفت: با همکاری استاندار اردبیل بدنبال حل مشکلات و تعامل با سهامداران این شرکت هستیم.

وی افزود: مالک شرکت آب معدنی دماوند مشتری شرکت تولیدی تسنیم نوش بود که انجام نشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

up