• شناسه خبر : 26787
  • تاریخ انتشار : 01 خرداد 1399 - 07:53

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با رعایت جانب احتیاط عبور و مرور از جاده پونل امکان پذیر شد.

اسالم
صفوی در جریان بازدید از روند بازگشایی این محور کوهستانی اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته و به دنبال نامساعد بودن شرایط جوی و احتمال ریزش و رانش کوه محور پونل – خلخال مسدود شد تا خطری متوجه هموطنان نشود.
وی خاطرنشان کرد: به رغم محدودیت تردد در این مسیر همکاران ما در پلیس راه به صورت مستمر از این جاده‌ها بازدید کرده و در جریان شرایط فیزیکی جاده و ریزش‌های احتمالی و موقت قرار گرفتند.
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اقدام جهادگونه راهداران این مسیر بازگشایی شده و از امروز تردد در آن جریان دارد.
صفوی بیان کرد: از هموطنانی که قصد گذر از این جاده کوهستانی و جنگلی زیبا را دارند، درخواست می‌کنیم تا با رعایت قوانین و مقررات در این مسیر تردد کرده و جانب احتیاط را رعایت کنند.
وی همچنین از اتمام عملیات بهسازی تونل آزادگان و رفع ایرادات این محور ارتباطی در شمال استان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با فروکش کردن بیماری کرونا تلاش پلیس راه استان بر این است تا در سفرهای پیش رو که هموطنان‌مان به مقصد استان خواهند داشت، شرایط ایمن برای تردد آنها مهیا شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up