• شناسه خبر : 29684
  • تاریخ انتشار : 09 تیر 1399 - 10:15

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به مسائل و مشکلات کشور در حوزه اقتصاد برای توسعه اقتصادی کشور باید به ظرفیت‌های گردشگری توجه جدی شود.

گردشگر

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل به همراه هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری استان و رئیس دادگستری شهرستان سرعین با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل دیدار کرد.

سبحانعلی فروزنده سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این نشست اظهار داشت:صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های استان اردبیل برای توسعه اقتصادی بوده و از این رو باید با استفاده از روش‌های نوین و مدیران جوان و لایق در این صنعت زمینه رشد و پیشرفت این صنعت در استان را بیش از پیش فراهم ساخت.

وی افزود: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل دارای تاسیسات مهم گردشگری در  استان بوده که با استفاده از توان مدیری جوان در راس امور خود شاهد روند رو به رشد و  مناسب در این شرکت و امور مربوط به گردشگری در استان هستیم.

فروزنده تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلات کشور در حوزه اقتصاد برای توسعه اقتصادی کشور باید به ظرفیت‌های گردشگری توجه جدی شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، توجه به پتانسیلهای بالقوه موجود در استان برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد و گردشگری یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی استان اردبیل بوده که ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up