• شناسه خبر : 33492
  • تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399 - 10:04

‍ دست بالای انصاری در مدیریت جلسه شورای شهر

جواد انصاری در یکصد و شانزدهیمن جلسه علنی شورای شهر اردبیل که به عنوان رئیس شورا اداره جلسه را بر عهده داشت، با رفتار و گفتاری خردمندانه، نمونه بارزی از همدلی و هم افزایی را از خود نشان داد.

جلسه عصر امروز پارلمان محلی که برای تعیین تکلیف مسئولیت های کمیسیون ها تشکیل شده بود، گویا با قهر تعدادی از اعضای شورا برای نامزدی در کمیسیون ها، حول ۷ عضو شورا که به عنوان نامزد اعلام حضور کرده بودند، برنامه ریزی شده بود و علیرغم دعوت انصاری از ۴ عضو دیگر برای نامزدی و حضور در راس کمیسیون ها در جلسات روزهای گذشته، لیست نهایی بدون حضور آنها جهت رای گیری نهایی در اول جلسه قرائت شد.

با اعلام اسامی نامزدها، انتقادات و کنایه های تک نفره از سوی غایبان لیست نیز شدت گرفت به طوری که بانوی ناراضی این روزهای هیات رئیسه سال چهارم، حتی از عدم رعایت عدالت در تقسیم کمیسیونها انتقاد تندی کرد.

انصاری در اولین جلسه علنی شورا که به عنوان رئیس، اداره جلسه را بر عهده داشت، با آرامش و بدور از جلهه گیری مغرضانه، ضمن یادآوری اصرارهایش برای قبول مسئولیت منتقدان فعلی در روزهای گذشته برای حضور در کمیسیون ها، به صراحت اعلام کرد که حاضر است از نامزدی خود در ریاست کمیسیون ها به نفع سایر اعضا کناره گیری کند.

ادامه جلسه با کناره گیری آشکار انصاری از ریاست کمیسیون حقوقی به نفع کنعانی و اصرار به حضور غریبی در راس کمیسیون ترافیک با رفتارهای کدخدا منشانه، این پالس ها را به شهروندان مخابره کرد که جلسات آینده شورا در آخرین سال فعالیت شورای شهر اردبیل، رنگ و بوی اتحاد و همدلی به خود خواهد گرفت.

اشاره مستقیم انصاری به توصیه های نماینده ولی فقیه در استان برای اتحاد اعضا و حرکت جمعی در راستای رشد و توسعه مدیریت شهری، گام های بعدی وی برای متقاعد نمودن حضار جهت رسیدن به اجماع بود که کاملا کارساز واقع شد و جمع بندی نتایج مورد قبول اکثریت واقع شد.

شهروندان امیدوارند روال بوجود آمده در شورای شهر اردبیل با تداوم درایت ریاست شورا و همراهی اعضا، روزهای خوشی را برای پارلمان محلی و شهروندان رقم بزند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up