• شناسه خبر : 35761
  • تاریخ انتشار : 18 شهریور 1399 - 12:11

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی سه متهم قمار و شرط‌بندی آنلاین در اردبیل خبر داد.

 

دستگیری

سرهنگ علی قهرمان طالع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک مرد و ۲ زن که در زمینه قمار و شرط‌بندی آنلاین فعالیت می‌کردند، شناسایی شدند که این متهمان در این خصوص حقوق ماهیانه دریافت می‌کردند.

وی افزود: ر پی رصد سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین در فضای مجازی، کارآگاهان با چندین صفحه‌ فعال روبرو شده و شروع به بررسی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود کردند و پس از بررسی‌های فنی و جمع‌آوری سرنخ‌های به ‌دست ‌آمده یک مرد و ۲ زن فعال در این حوزه را شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم مرد اعتراف کرد که در قبال تبلیغ سایت‌های قمار آنلاین ماهیانه یک ‌میلیون تومان دریافت می‌کرده و متهمان خانم نیز اعتراف کردند فریب شخصی را خورده‌اند که با وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و در قبال دریافت حقوق ماهیانه کلیه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار وی قرار داده‌اند.

قهرمان طالع تصریح کرد: کاربران باید دقت داشته باشند که طبق ماده ۷۱۰ قانون مجازات اسلامی اجاره دادن کارت بانکی برای گردانندگان سایت‌های قمار جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، بهتر است برای فعالیت در فضای مجازی به دنبال کسب‌وکارهای قانونی رفته و از عضویت در این‌گونه باندها جدا خودداری نمایند.

وی افزود:کاربران می‌توانند هرگونه صفحه مجرمانه را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up