• شناسه خبر : 37131
  • تاریخ انتشار : 09 مهر 1399 - 09:28

زن جوان پس از دوستی با مردان و دادن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن طعمه هایش دست به سرقت از آنها می زد.

پاشنه کفش دختر
شهرخوان: سرهنگ “هادی زمانیان” رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: ۶ مهر ماه مردی به واحد گشت کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مراجعه و اظهار داشت، روز گذشته ۴ مهر ماه با خانم جوانی در سه راه آذری آشنا شدم و پس از طرح دوستی و کمی گفت و گو با وی، خانم جوان که مدعی بود کمی تشنه است از کیوسک آبمیوه فروشی دو آب میوه تهیه کرد و یکی از آنها را به من تعارف کرد و من نیز همراه وی آبمیوه را نوشیدم.

ولی پس از نوشیدن آبمیوه احساس سردرد و سرگیجه شدیدی کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم در بیمارستان هستم و دو روز است بیهوش در بیمارستان بستری شده ام و افراد گذری من را به بیمارستان انتقال داده اند و خانم جوان گوشی ام را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شاکی در ادامه گفت: پس از ترخیص از بیمارستان به محل سرقت مراجعه و مجددا همین خانم را در همان منطقه مشاهده کرده ام.

زن سابقه دار

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت بلافاصله تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی مراجعه و موفق شدند در گشت زنی های هدفمند، متهم را که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

کلانتر محله هفت چنار با بیان اینکه خانم ۱۸ ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این نیز به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده اند.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت به همین شرایط اعتراف و متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شده است، به شهروندان توصیه کرد: ادعای دوستی و کمکی گفت و گو مدت بسیار کمکی برای شناخت افراد است براین اساس به صرف ادعای دوستی به افراد غریبه اعتماد نکرده و از خوردن و نوشیدن مواد غذایی که احتمال مسمومیت آن پیش بینی است دوری کنید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up