• شناسه خبر : 39297
  • تاریخ انتشار : 08 آبان 1399 - 02:29

اکبر بهنام جو در نشست با مدیرکل و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری افزود: این حوزه ارتباط مستمری با مردم و…

اکبر بهنام جو

اکبر بهنام جو در نشست با مدیرکل و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری افزود: این حوزه ارتباط مستمری با مردم و مسوولان دارد و می تواند در اطلاع رسانی به مردم در راستای رعایت نکات بهداشتی موثر باشد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد این حوزه در خصوص اقدامات اداری و برگزاری ملاقات های مردمی با مسوولان تصریح کرد: مدیریت ملاقات و برگزاری آن به غیر از موارد خاص ، به صورت تلفنی و موثر بین مردم و مسوولان می تواند در راستای کاهش شیوع ابتلا و سرایت این بیماری تاثیر گذاری باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به استقرار و آغاز فعالیت قرارگاه مقابله با کرونا ، کارشناسان بازرسی را از نیروهای حیاتی این قرار گاه دانست و بر ورود آنان برای ارائه تذکرات و راهنمایی در خصوص رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد.

بهنام جو به عملکرد این بخش در سایر زمینه ها اشاره کرد و اقدامات بازرسی استانداری در برهه های خاص از قبیل انتخابات را ستودنی دانست.

در ادامه این نشست، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به کسب رتبه هشتم کشوری از سوی این حوزه اشاره کرد و این رتبه را مرهون حمایت های استاندار و تلاش کارشناسان این بخش دانست.

احمد کنعان پور در ادامه، مطالبات کارشناسان این بخش را بیان و خواستار مساعدت مسوول ارشد استان در این خصوص شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up