• شناسه خبر : 42952
  • تاریخ انتشار : 19 آذر 1399 - 08:51

فرماندار اردبیل گفت: ۵۸درصد جمعیت شهرستان اردبیل در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

کیت ویروس کرونا

مسعود امامی‌ یگانه در بازدید از اجرای عملیاتی طرح شهید سلیمانی در پایگاه ‌های بسیج و محلات اردبیل اظهار داشت: در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان اردبیل تاکنون ۸۸هزار خانوار با جمعیت ۳۴۰هزار نفر غربالگری شدند که ۵۸ در صد جمعیت شهرستان را تشکیل می ‌دهد.

وی افزود: این طرح در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و شناسایی افراد مبتلا و مشکوک انجام می‌ شود که بعد از شناسایی خدمات ‌رسانی به افراد مشکوک و مبتلا انجام می ‌شود.

فرماندار اردبیل از راه‌ اندازی دو نقاهتگاه برای خدمات ‌دهی به افراد مبتلای شناسایی شده در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان خبر داد و افزود: ۴ هزار و۵۰۰ بسته کمک‌ های مومنانه هم در قالب بسته ‌های مواد غذایی نیز در این طرح آماده شده و بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع می ‌شود.

امامی ‌یگانه همچنین در بازدید از محل توزیع کمک ‌های مومنانه در شهرستان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی خانواده‌ های نیازمند آسیب دیده از کرونا در شهرستان اردبیل شناسایی شده و کمک‌ های مومنانه در قالب بسته مواد غذایی در بین آنها توزیع می ‌شود.

وی افزود: از اول شیوع کرونا تاکنون ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی و آموزشی در بین خانواده ‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا در شهرستان اردبیل توزیع شده است.

آزمایش ویروس کرونا



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up