• شناسه خبر : 44034
  • تاریخ انتشار : 01 دی 1399 - 09:08

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در صدد رفع مشکلات احتمالی واحدهای تولیدی و صنعتی استان هستیم.

کارگاه صنعتی

رامین صادقی در بازدید از واحد تولید ماسک ۳ لایه افرا اظهار داشت: به لحاظ اطمینان خاطر از وضعیت تولید ماسک استان و تامین ماسک مورد نیاز کادر درمانی و عموم مردم با بازدید های میدانی از واحدهای تولیدی در صدد رفع مشکلات احتمالی واحدهای تولیدی و صنعتی استان هستیم.

وی افزود: واحد تولیدی ماسک افرا در زمینه تولید ماسک ۳ لایه پزشکی با میزان سرمایه‌گذاری ۱۶۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۹۰ نفر در سه شیفت کاری با میزان تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک فعالیت می‌نماید.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل با بیان این که بیش از ۲۶ واحد صنعتی و نیمه صنعتی در استان اردبیل از زمان شیوع ویروس کرونا در زمینه تولید ماسک فعالیت دارند، تصریح کرد: هیچ کمبودی در تأمین ماسک سه لایه پزشکی در استان اردبیل نداریم.

صادقی بیان کرد: بر اساس آمار دریافتی از واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب می‌باشند، روزانه بیش از ۳۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه صنعتی و نیمه صنعتی و همچنین N 95 در سطح استان تولید و به مراکز درمانی و بهداشتی، داروخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های پخش‌، آرامستان‌ها برای دسترسی آسان شهروندان توزیع می‌شود.

وی افزود: تمامی تلاش مسئولان استانی و برنامه‌ریزی مجموعه سازمان صمت استان به منظور پیش‌بینی افزایش نیاز استان در ماه‌های پایانی سال بوده تا ماسک مورد نیاز استان با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up