• شناسه خبر : 47847
  • تاریخ انتشار : 25 بهمن 1399 - 02:36

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در اردبیل به عنوان یک مسئولیت همگانی مطرح است که باید مورد توجه واقع شود.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار با مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل، اظهار کرد: امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین دستگاه‌های اجرایی یک اولویت اساسی است و در این زمینه اجرایی کردن برنامه‌ها با این محور باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با اجلاس سراسری نماز نیز گفت: ترویج این فرهنگ مهم یک مسئولیت همگانی است که باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه باید تمهیدات لازم به کار گیرد و همگان در این زمینه باید در توسعه آن گام بردارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: مدیران، مسئولان و مردم در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز وظیفه و رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که بایستی از هیچ تلاشی دریغ نشود و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه مبنای کار باشد.

عبدی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که اهمیت ترویج فرهنگ نماز را در بین همگان توسعه بخشیم، چرا که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی در استان مطرح است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود چرا که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: امیدواریم ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up