• شناسه خبر : 50836
  • تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1400 - 11:52

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه حفاظت و دفاع از حق مردم وظیفه شورا است، گفت: اعضای پنجمین دوره شورای شهراردبیل، در حفظ و حراست از بیت المال تمام تلاش خود را‌ کرده است.

 

جواد انصاری

 

جواد انصاری در جلسه با مدیران کمیته های کار گروه بانوان رسانه( رسبان) اظهار داشت: وظیفه ما در شورای اسلامی شهر حفظ و حفاظت از بیت المال و حق و حقوق مردم است، پنجمین دوره شورای شهراردبیل، شورای عقلانی بود و در حفظ و حراست از بیت المال تمام تلاش خود را‌ کرده است.

وی با اشاره به وظایف شورا و شهرداری در بحث ورزش و به خصوص ورزش بانوان بیان کرد: برای توسعه ورزش بانوان باید به سمت ایده های نوین گام برداریم و در این راستا برای ورزش بانوان رسانه ای استان آماده همکاری هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در جهت توسعه مناسب ورزش بانوان درنظر داریم ۲ پارک مجهز مختص بانوان در محلات ۱۳ گانه و زرناس ایجاد کنیم.

انصاری تصریح کرد: همچنین بانوان می توانند هفته ۲ جلسه از سالن ورزشی یادگار شهرداری استفاده کنند، همچنین در کنار استفاده رایگان از امکان ورزشی، می توانیم فرهنگسراها را جهت امور آموزشی هماهنگ کنیم.

وی در ادامه به همکاری شورای شهر با کلینیک بانوان رسبان استان اردبیل درجهت برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی ، هنری و… اشاره کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up