• شناسه خبر : 5435
  • تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1398 - 10:57

به گزارش شهرخوان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بر استانداردسازی دستگاه‌های شهر بازی و جایگاه‌های سی ان جی شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت:…

سی ان جی
به گزارش شهرخوان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بر استانداردسازی دستگاه‌های شهر بازی و جایگاه‌های سی ان جی شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها ظرف یک‌ماه آینده بر استانداردسازی جایگاه‌های CNG فاقد تاییده استاندارداقدام کنند.

مسعود امامی یگانه در جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرداری مشگین شهر بر استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی و جایگاه‌های سی ان جی شهرداری‌ها تاکید کرد.

وی افزود: شهرداری‌ها ظرف یک‌ماه آینده علاوه بر استانداردسازی جایگاه‌های CNG فاقد تاییده استاندارد، نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود به شرکت گاز استان اقدام کنند تا در آستانه عید سعید فطر شاهد تعطیلی هیچ یک از جایگاه‌های سوخت و CNG در استان نباشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل تصریح کرد: خدمات شهرداری‌ها ویترین خدمت‌رسانی به مردم است و حجم عظیم کار و مطالبات و مشکلات مالی، ضرورت همکاری و یاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر نیز در این جلسه گفت: متاسفانه مرکز شهر به عنوان ویترین اصلی شهر وضعیت بسیار نامطلوبی دارد و در کنار رسیدگی به حاشیه شهر برنامه ویژه‌ای برای ساماندهی و زیباسازی مرکز شهر داریم.

وی افزود: وصول مطالبات شهرداری از برخی ادارات و نهادها از جمله برنامه‌های اصلی ماست که سالیان سال است بلاتکلیف باقی مانده به عنوان نمونه مبلغ دو و نیم میلیارد تومان از آب و فاضلاب به‌خاطر مجوز حفاری فاضلاب طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است.

شهردار مشگین شهر تصریح کرد: در بخش ساماندهی امور داخلی شهرداری و تکریم ارباب رجوع کاملا جدی هستم و با متخلفین برخورد قاطع صورت می‌گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up