- شناسه خبر : 61447
- تاریخ انتشار : 11 دی 1400 - 06:16
رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان اردبیل گفت: سالانه بیش از 200 هزار تماس با سامانه 115 اورژانس برقرار میشود.
مجید محمد غریبانی اظهار کرد: در ایام کرونا همکاران ما تلاش کردند تا در قالب 58 پایگاه شهری و جادهای به هموطنان ارائه خدمات کنند.
وی تصریح کرد: بیش از 500 نفر کارشناس و تکنسین در مجموعه اورژانس و فوریتهای پزشکی در همه پایگاهها به صورت 24 ساعته در اختیار هموطنان بوده و سعی کردند سرعت و کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.
رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان اردبیل گفت: سالانه 200 هزار تماس با اورژانس و سامانه 115 برقرار میشود که البته بخشی از این تماسها عملیاتی شده و امکان ارائه خدمات به حادثهدیدگان و بیماران در منازل فراهم میآید.
غریبانی انجام 60 هزار مأموریت را در طول سال به همت اورژانس و فوریتهای پزشکی یادآور شد و افزود: در 2 سال گذشته بیشترین تمرکز ما ارائه خدمات سریع و فوری به بیماران کرونایی بوده که تمامی فعالیتهای این مجموعه را نیز تحتالشعاع برده است.
رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: در سالهای اخیر با تجهیز امکانات و به روزرسانی برخی از ناوگان خودرویی اورژانس سعی کردیم کیفیت را نیز در کنار سرعت عمل مورد توجه قرار دهیم.