• شناسه خبر : 61447
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1400 - 06:16

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: سالانه بیش از 200 هزار تماس با سامانه 115 اورژانس برقرار می‌شود.

اورژانس

 

مجید محمد غریبانی اظهار کرد: در ایام کرونا همکاران ما تلاش کردند تا در قالب 58 پایگاه شهری و جاده‌ای به هموطنان ارائه خدمات کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 500 نفر کارشناس و تکنسین در مجموعه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در همه پایگاه‌ها به صورت 24 ساعته در اختیار هموطنان بوده و سعی کردند سرعت و کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: سالانه 200 هزار تماس با اورژانس و سامانه 115 برقرار می‌شود که البته بخشی از این تماس‌ها عملیاتی شده و امکان ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان و بیماران در منازل فراهم می‌آید.

غریبانی انجام 60 هزار مأموریت را در طول سال به همت اورژانس و فوریت‌های پزشکی یادآور شد و افزود: در 2 سال گذشته بیشترین تمرکز ما ارائه خدمات سریع و فوری به بیماران کرونایی بوده که تمامی فعالیت‌های این مجموعه را نیز تحت‌الشعاع برده است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: در سال‌های اخیر با تجهیز امکانات و به روزرسانی برخی از ناوگان خودرویی اورژانس سعی کردیم کیفیت را نیز در کنار سرعت عمل مورد توجه قرار دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up