• شناسه خبر : 61703
  • تاریخ انتشار : 16 دی 1400 - 12:30

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در حال حاضر وضعیت شهرک‌های صنعتی برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی مناسب نیست که درصدد هستیم با همکاری و مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران با ارائه تسهیلات کم‌بهره گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

شهرک صنعتی

 

سیدعبدالله طباطبایی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی از بانک‌های عامل انتظار می‌رود نسبت به دریافت سود مرکب اجتناب و سودهای دریافت‌ شده را به حساب آن‌ها بازگردانند که در راستای توجه به این موضوع نیازمند توجه ویژه و اساسی هستیم.

وی ادامه داد: تسهیل شرایط سرمایه‌گذاران برای تولیدکنندگان امری لازم و ضروری است که در این زمینه قوه اجرائیه و قضائیه اهتمام جدی در این زمینه دارد تا پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به صورت مناسب و قابل قبول انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: برخی کارشکنی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در صدور مجوزها وجود دارد که به همین منظور برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار قرار دارد که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات موجود سرمایه‌گذاران بومی را برطرف کرده و جلب رضایت بخش خصوصی را شاهد باشیم، به شرطی که همکاری سرمایه‌گذاران نیز به صورت قابل قبول باشد.

طباطبایی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شهرک‌های صنعتی برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی مناسب نیست که درصدد هستیم با همکاری و مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران با ارائه تسهیلات کم‌بهره گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی اظهار کرد: بانک‌های عامل بخشی از تسهیلات پرداختی را به عنوان وثیقه و ضمانت بلوکه می‌کنند که این یک اقدام غیرقانونی است و به هیچ عنوان این موضوع را نمی‌پذیریم چرا که بلوکه شدن 20 درصد تسهیلات در کنار سود دریافتی یک ضرر جبران‌ناپذیر به بخش خصوصی وارد می‌کند که مشکلات آن‌ها را چندین برابر خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up