• شناسه خبر : 6205
  • تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1398 - 06:29

فرماندار مشگین شهر با اشاره به آسفالت جاده آبگرم قوتور سویی و شابیل، جاده گردشگری خیاو تا گیردولی، گفت: تا آغاز فصل گردشگری آسفالت ریزی تمام شده و در اختیارگردشگران قرار خواهد گرفت.

11 1
به گزارش شهرخوان، عملیات بهسازی و آسفالت ریزی جاده های گردشگری شهرستان مشگین شهر روز پنجشنبه آغاز شد.

تخصیص اعتبار 50 میلیاردی برای آسفالت جاده های مشگین

فرماندار مشگین شهر در جریان بازدید از عملیات آسفالت ریزی جاده گردشگری خیاو تا گیردولی به خبرنگاران گفت: امسال برای بهسازی و آسفالت جاده های گردشگری این شهرستان 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

IMG 6339

اتمام آسفالت ریزی جاده گردشگری مشگین تا آغاز فصل گردشگری

اکبر صمدی افزود: بهسازی و آسفالت جاده آبگرم قوتور سویی و شابیل، زیرسازی و آسفالت جاده قینرجه و موییل و زیر سازی و آسفالت ریزی جاده گردشگری خیاو تا گیردولی از جمله محورهای گردشگری مد نظر است که تا آغاز فصل گردشگری تمام شده و در اختیار مسافران گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

IMG 6207

وی با اشاره به رشد صنعت گردشگری در این شهرستان و توسعه روز افزون صنعت توریسم گفت: در سال های گذشته توجه چندانی به زیرساخت های گردشگری این شهرستان نشده بود که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدامات اساسی در حوزه گردشگری و تقویت زیرساخت های لازم انجام شد.

مشگین شهر جزو 6 شهر هدف گردشگری در کشور

او با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر همچنان به عنوان 6 شهر هدف گردشگری در کشور مطرح است خواستار آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های مرتبط برای آماده سازی و استقبال از مسافران پس از اتمام ماه رمضان شد.

مشگین شهر

مشگین شهر در شمال غربی اردبیل از مناطق گردشگر پذیر کشور است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up