• شناسه خبر : 62317
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1400 - 01:08

از زمان عرضه ایرپاد اپل به بازار لوازم جانبی موبایل، بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید آن شدند.

از زمان عرضه ایرپاد اپل به بازار لوازم جانبی موبایل، بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید آن شدند. صدای باکیفیت، ارگونومی بالا و شارژدهی مناسب از جمله فاکتورهای سوق خریداران به طرف این کالا بوده‌اند. منتها به دلیل قیمت گزاف محصولات اپل بسیاری از برندها اقدام به طراحی و تولید ایرپاد در مدل‌های متنوع کردند ولی اکثر آن‌ها به دلیل کیفیت پایین نتوانستند سهم قابل توجهی از بازار کسب کنند. در ادامه قصد داریم فاکتورهای اساسی انتخاب یک ایرپاد را توضیح دهیم.

ایرپاد

ایرپاد یا هندزفری سیمی؟ کدام یک مناسب‌تر است؟

به طور عمومی هندزفری‌های سیمی کیفیا صدای بالاتری نسبت به ایرپاد دارند ولی این موضوع می‌تواند با توجه به مبلغ پرداختی و برند تولید کننده ایرپاد متفاوت باشد. یکی از دلایل اساسی که افراد به سراغ خرید هندزفری سیمی می‌روند عدن نیاز به شارژ باتری است و از طرفی عمر باتری ایرپاد با توجه به بودجه پرداختی متفاوت است.

ایرپاد پرووان

ایرپاد برای چه افرادی مناسب‌تر است؟

  • ورزشکاران:

هندزفری بی‌سیم یا ایرپاد برای افرادی مناسب است که به ورزش منظم می‌پردازند و نمی‌خواهند کالایی مثل هندزفری سیمی برای آن‌ها دست و پا گیر شود. هم‌چنین برخی ایرپادها در برابر تعریق و گرد و خاک نیز مقاوم هستند که همین موضوع عمر کالا را افزایش می‌دهد.

  • رانندگان:

برخی افراد در جامعه شغلشان مرتبط به رانندگی است و اکثر ساعت روزانه خود را پشت فرمان می‌گذرانند. این افراد جهت مکالمه باید از کالایی مثل ایرپاد استفاده کنن تا جریمه نشوند و خطراتی مثل حواس پرتی و تصادف آن‌ها را تهدید نکند.

  • گیمرها:

بازه سنی گسترده‌ای از افراد علاقه مند به بازی‌های کامپیوتری هستند. گیمرها علاقه دارند بدون دست و پاگیر شدن سیم اضافه بتوانند از حضور در فضای بازی لذت ببرند. ایرپاد یکی از کالاهایی است که بنا به عمر باتری و کیفیت صدای خروجی می‌توانند نیاز این دسته از افراد را برطرف کند.

ایرپاد مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شارژ بدون سیم

هنگامی که کاربران به دنبال خرید ایرپاد می‌روند با تعداد گسترده‌ای از برندها و کالاها مواجه می‌شوند. در این میان خرید بهترین کالا به توجه به بودجه مورد نظر امری سخت به نظر می‌رسد. در ادامه برخی ویژگی‌های ایرپاد مناسب را شرح می‌دهیم.

  • نسخه بلوتوث از مهم‌ترین عوامل خرید ایرپاد

انواع نسخه‌های بلوتوث عرضه شده‌اند که عملکرد یکسانی ندارند. هنگام خرید ایرپاد بهتر است کالایی تهیه شود که از آخرین نسخه بلوتوث بهره می‌برد. هرچه نسخه بلوتوث بالاتر باشد محدوده بیشتری را پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین نسخه بلوتوث ارتباط مستقیمی با سرعت انتقال اطلاعات دارد.

  • طراحی ارگونومیک ایرپاد

قاعدتا افرادی که ایرپاد می‌خرند علاقه دارند آن را دائما درون گوش خود قرار داده تا بدون استفاده از موبایل به تماس‌های ورودی پاسخ دهند و یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش بسپارند. بنا به دلایل مذکور ضروری است کالایی خریداری شود که پس از استفاده طولانی مدت خستگی در ناحیه لاله گوش ایجاد نکند.

  • عمر باتری، متناسب با میزان استفاده از ایرپاد

قطعا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید ایرپاد عمر باتری کالا است. ضروری است کاربران کالایی را تهیه کنند که متناسب با استفاده روزانه بتوانند بهره‌وری مناسب را از آن داشته باشند. در نسل‌های اخیر ایرپاد، باتری‌هایی قابل شارژ درون محفظه و گوشی‌های ایرپاد تعبیه شده‌اند که می‌توانند تعداد ساعات استفاده را افرایش دهند.

  • نویزکنسلینگ، حذف صداهای مزاحم اطراف

یکی از فناوری‌های نوظهور که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، قابلیت نویزکنسلینگ است. این فناوری صداهای مزاحم اطراف را دریافت می‌کند و با کاهش محدوده فرکانسی آن، صدای دریافتی کاربر را کاهش می‌دهد.

ایرپاد پرووان مدل R100 Pro، کالایی در رقابت با ایرپادهای مطرح دنیا

r100 pro

برند پرووان، تولید کننده لوازم جانبی موبایل، با بررسی کالاهای ارائه شده توسط رقبا و به کارگیری آخرین فناوری‌های موجود اقدام به طراحی و تولید ایرپاد با مدل R100 Pro کرده است.

ایرپاد پرووان مدل R100 Pro از یک محفظه شارژ با ظرفیت 220 میلی امپر بهره می‌برد که درون هرکدام از گوشی‌ها باتری با ظرفیت 30 میلی آمپر تعبیه شده است. وجود پورت Lightning و سیم‌پیچ داخلی حهت شارژ وایرلس از راه‌های شارژ مجدد این ایرپاد است. این کالا از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد که تا محدوده 10 متر قابلیت اتصال به موبایل دارد.

از مزایای ایرپاد R100 Pro می‌توان به رابط کاربری لمسی اشاره کرد که روی هر دو گوشی تعبیه شده است. هم‌چنین فناوری حذف صداهای مزاحم اطراف (Noise Cancelling) از دیگر مزایای این ایرپاد است تا کاربر بتواند به راحتی به موسیقی مورد نظر خود گوش بسپارد.

ایرپاد پرووان مدل R100 Pro با گارانتی 12 ماهه کاوان کالا ارائه می‌شود تا خریداران آسودگی خاطر لازم از بابت تهیه محصول را داشته باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up