• شناسه خبر : 63678
  • تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 10:55

از سوی شهردار اردبیل در جلسه شورای شهر مطرح شد: پایان نگاه اختصاصی به مقوله بحث‌برانگیز تابلوهای تبلیغاتی به عنوان حق عمومی.

محمود صفری

شهردار اردبیل ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را از اولویت‌دار ترین برنامه‌های شهرداری بیان کرد و گفت: چگونگی واگذاری این تابلوها و نگاه اختصاصی به این “حق عمومی” در سنوات گذشته از جمله مقوله‌های بحث‌برانگیز بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در بیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و پس از بحث‌های انجام گرفته پیرامون ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، با بیان این مطلب، افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی جهت یکسان‌سازی تابلوها، با اقدامات انجام گرفته و توجه در نوع قرارداد ها، زمینه را برای هرچه شفاف‌تر نمودن کار واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، فراهم کرده‌ایم.

شهردار اردبیل بیان کرد: در روند پیش‌بینی شده با ایجاد فضای رقابتی سالم طی انتشار آگهی عمومی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل، تعداد ۵۴ بیلبورد، ۶۰ لایت‌باکس و ۱۹ پیشانی پل موجود در سطح شهر از طریق مزایده به برندگان مزایده که حائز شرایط هستند، به صورت یک‌ساله واگذار خواهد شد.

صفری همچنین خاطرنشان کرد: تابلوهای تبلیغاتی موجود در مجموعه شهرداری نیز با همکاری کارگروهی متشکل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در حال ساماندهی بوده که این تابلوها نیز عمدتاً با اهداف فرهنگی و نشر پیام های اجتماعی و شهروندی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

#محمود_صفری
#صفری
#شهردار_اردبیل
#شهرداری_اردبیل
#شورای_اسلامی_شهر_اردبیل
#ardabil



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up