print


کارگران شهرداری اردبیل مواد ضدعفونی کننده دریافت کردند

w w w . s h a h r k h a n . i r

حمید لطف اللهیان

اردبیل شهردار اردبیل گفت:در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بین کارگران شهرداری باید از تفکیک زباله در مبدا اجتناب شود.

حمید لطف اللهیان اظهار کرد: کارگران در خط مقدم تنظیف شهری و رفت و روب بیشتر در معرض ابتلا به بیماری هستند که با ارائه راهکارهای بهداشتی به آنها امیدواریم این آسیب ها به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع دستکش و مایع ضدعفونی کننده بین پاکبانان شهرداری مناطق پنجگانه اردبیل انجام شده و در ضدعفونی ناوگان اتوبوس شهری و تاکسی ها نیز اقدامات لازم انجام شده است.

وی بیان کرد: کارگران رفت و روب از افراد زحمتکش شهر هستند بنابراین در خصوص تهیه دستکش و مایع ضد عفونی کننده با الکل ۷۰ درصد اقدام کردیم و این ملزومات امروز در اختیار کارگران قرار گرفت.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه به کارگران توصیه شد از تفکیک زباله و جمع آوری ضایعات خودداری کنند، افزود: ضدعفونی و شستشوی شبانه روزی مخازن زباله و آهک پاشی جوب ها به صورت مستمر انجام می شود و در کنار آن همچنین به پاکبانان نیز در خصوص تفکیک زباله هشدارهای لازم داده شده است.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ساختمان اداری شهرداری مناطق را نیز یادآور شد و گفت: از روزهای اولیه شیوع این ویروس در اردبیل نسبت به پاکسازی و ضدعفونی شهر اقدام شده و تا زمان اعلام وضعیت عادی نسبت به ادامه این پاکسازی اقدام خواهد شد.


شماره خبر : 24068 - یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 13:22:38
1400 copyright.