print


ایمنی راه محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر ارتقا می یابد

w w w . s h a h r k h a n . i r
جاده بزرگراه
مهدی آزاد گفت: از ابتدای امسال تاکنون با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهرستان کوثر جلوگیری شده است.
وی افزود: تاکنون ۸۰۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۱۹ عدد تابلوی غیر مجاز جمع آوری و ۱۵ مورد قلع و قمع نیز انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ راه شنی و خاکی ۳۸ روستا بطول ۳۲۵ کیلومتر را در ۵ ماهه گذشته در شهرستان کوثر یاد آور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران کانال‌های طرفین جاده روستایی نی احمد بیگ، هوانشاق و آرپاچایی را که بعلت وقوع سیلاب مسدود شده بود به طول ۱۸ کیلومتر پاکسازی انجام داده اند.
آزاد با اشاره به اینکه لایه زیر اساس راه روستایی الو النکش در قالب طرح ملی ابرار اجرا و ۲ هزار متر مکعب آبکوبی و تراکم انجام شده است تصریح کرد: با تلاش راهداران عملیات حذف نقطه حادثه خیز پیچ روستای شویر نیز با ۳ هزار متر مکعب حجم خاکبرداری به اتمام رسیده است.
وی در جهت ارتقای ایمنی راه از تجدید خط کشی ۵۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر در ۵ ماهه امسال خبر داد و بیان کرد:راهداران سخت کوش در مدت یاد شده با استفاده از ۸۴۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری و ایمن سازی کرده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر رنگ آمیزی بیش از ۲ هزار عدد از پایه تابلوها، نصب ۸۰۰ عدد بازتاب چشم گربه ای، شستشوی ۱۴ هزار علائم راهداری، شستشوی ۱۲ کیلومتر گاردریل و علف زنی کنار آن‌ها و همچنین انجام ۵ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان کوثر در ۵ ماهه امسال برشمرد و گفت: سیستم روشنایی در سه راهی قدیم گیوی-فیروزآباد نیز برقرار شده است.

شماره خبر : 34455 - شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 14:08:59
1400 copyright.