print


مشکل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در اردبیل برطرف می شود

w w w . s h a h r k h a n . i r

بیمار کرونا

رامین صادقی ‌در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: اهمیت به برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا یکی از اهم مواردی است که درصدد هستیم با تأمین و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در سطح استان شرایط لازم را برای قطع زنجیره این ویروس فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد بیان کرد: تأمین انواع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک سه لایه صنعتی و نیمه‌صنعتی با موفقیت در استان ادامه دارد و تمام تلاش ما رفع کمبودهای اساسی مردم در این زمینه است.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: انتظار ما از اصناف این است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مبنای کار قرار دهند و در راستای نظارت‌ بر واحدها نیز تمام اهتمام و تلاش خود را به‌کارگیرند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

صادقی ادامه داد: در راستای فرهنگ‌سازی مردم در راستای مقابله با این ویروس منحوس نیز نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی هستیم و امیدواریم مشکلات موجود در تأمین مواد اولیه به صورت مناسب و قابل قبول برطرف شود.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این باره گفت: امر به معروف در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا یک فرهنگ مهم شده است و در این زمینه آماده‌سازی برای زندگی کرونایی باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر وضعیت موجود را به شرایط متعادل برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به این که دو سال این شرایط فراگیر خواهد بود نیاز است در این زمینه آمادگی‌های لازم را داشته باشیم و استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی را به عنوان تنها راه جلوگیری از انتقال ویروس مبنای کار قرار دهیم.

بهنامجو ادامه داد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز حفظ سلامتی مردم نیازمند استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی است و در این زمینه باید با همکاری‌های لازم در این زمینه از انتقال ویروس جلوگیری شود و شاهد همگانی شدن استفاده از ماسک باشیم.

وی اظهار کرد: اردبیل در بحث شیوع کرونا جزو استانی است که تاکنون موفق عمل کرده و در این زمینه نیاز است تمام تلاش و اهتمام خود را برای همکاری با کادر درمانی به‌کارگیریم و زنجیره این ویروس منحوس را از کشور و دنیا قطع کنیم.


شماره خبر : 39469 - شنبه 10 آبان 1399 ساعت 14:10:28
1400 copyright.