print


رفع بیکاری مهترین دغدغه مسئولان استانی و کشوری

w w w . s h a h r k h a n . i r

پارک بیکاری

علی نیکزاد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان کشوری و استانی و قاعدتاً نمایندگان استان رفع بیکاری جوانان این مرز و بوم است که تلاش می‌شود با رفع موانع تولید و فعال‌سازی واحدهای صنعتی، میزان اشتغال در سطح استان افزایش یابد.
وی افزود: با توجه به فعالیت واحدهای تولیدی موفق در استان اردبیل، حل مشکلات واحدهای تولیدی از برنامه‌های اصلی نمایندگان استان بوده و تامین زیرساخت و امکانات لازم یکی از زمینه‌های جذب سرمایه گذاران در استان است.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بایستی تلاش شود تا با جذب اعتبارات و تامین زیرساخت‌ها، میزان سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال استان اردبیل افزایش یابد.
فاز سوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل آغاز شده است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراضی قابل واگذاری در شهرک صنعتی اردبیل به پایان رسیده است، تصریح کرد: با توجه به اتمام زمین در فاز عملیاتی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان اردبیل، عملیات اجرایی فاز سوم این شهرک صنعتی با مساحت ۲۰۰ هکتار آغاز گردید که با آماده سازی این فاز، زمین مورد نیاز در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می‌شود.
نیکزاد یکی از ظرفیت‌های قابل استفاده در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را استفاده از سوله‌های خالی و بلا استفاده برشمرد و گفت: سرمایه گذارانی که بنا به دلایل مختلف قادر به ادامه فعالیت نیستند و میلی برای فعال‌سازی واحد تولیدی خود ندارند، می‌توانند با واگذاری واحد صنعتی خود به سرمایه‌گذاران واقعی، زمینه حضور این سرمایه گذاران در استان را تسهیل کنند.
وی از کلیه دستگاه‌های خدمت‌رسان و بانک‌های عامل دعوت نمود تا با کمک به رفع معضلات واحدهای تولیدی و گره‌گشایی از مشکلات آنان، در جهت خودکفایی و آبادانی استان و کشور عزیزمان قدم بردارند.
گفتنی است؛ در جریان بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ضمن بررسی مشکلات این واحدهای تولیدی، دستورات لازم از سوی نائب رئیس مجلس به منظور رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی صادر گردید.

شماره خبر : 40046 - جمعه 16 آبان 1399 ساعت 15:51:15
1400 copyright.