print


دستگاه قضایی عزم جدی برای بازگرداندن تسهیلات بانکی از دانه درشت ‌ها دارد

w w w . s h a h r k h a n . i r

ناصر عتباتی

ناصر عتباتی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: دستگاه قضایی برای بازگرداندن تسهیلات بانکی از دانه درشت ‌ها و افرادی که تسهیلات بانکی را غیر از محل مصوب استفاده کردند، عزم جدی دارد.

وی افزود: پیرو گزارشات برخی از بانک ها مبنی بر اینکه برخی از افراد وجوه و تسهیلات دریافتی برای تولید و اشتغال را در جای دیگری هزینه کرده ‌اند گفت: در این راستا مقرر شد؛ بانک ها هرچه سریعتر گزارش ‌های خود را به دستگاه قضایی اعلام نمایند تا اقدامات لازم را برای باز پس گیری وجوه و برخوردهای لازم قانونی انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به حمایت قضایی همه ‌جانبه از اقدامات مدیران اجرایی و واحدهای تولیدی گفت: در ۹ ماه گذشته کمیته حمایت قضایی از سرمایه ‌گذاری استان، ۱۷ جلسه برگزار کرده که در این مدت به ۳۲ پرونده با ۷۸ مصوبه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی رسیدگی شده است.

عتباتی بیان کرد: با توجه به اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکم قانون بوده و بانکها مکلف هستند طبق این قانون به کسب و کارهای متاثر از شیوع ویروس کرونا امتیازاتی از قبیل تخفیف و بخشش جرایم ارائه دهند گفت: بدیهی است در صورت عدم اجرای این قانون، برخوردهای لازم قانونی انجام می ‌گیرد.

وی همچنین توجه جدی به وضعیت شهرک های صنعتی در سطح استان و رفع مشکلات آنان، ایجاد زیرساخت ‌ها، تامین امنیت، روشنایی و بهبود معابر و نیز اصلاح وضعیت فاضلاب شهرک های صنعتی از دیگر مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان در گفتگوی دولت و بخش خصوصی به برطرف نمودن آنها تأکید کرد.


شماره خبر : 43680 - پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 18:13:20
1400 copyright.