print


اردبیل جزو استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی/ ۱۷ هزار تخت بیمارستانی آماده‌سازی شد

w w w . s h a h r k h a n . i r

سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴ نقاهتگاه با ۱۷ هزار تخت در اردبیل تدارک دیده شده تا برای قرنطینه افراد مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار گیرد و خوشبختانه طبق گفته مسئولان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جزو استان‌های موفق هستیم.

وی بیان کرد: اجرای این طرح با همکاری جهاد‌ی‌وار بسیج، علوم پزشکی و استانداری از هفته بسیج آغاز شده و تاکنون بیش از ۹۸۰ هزار نفر غربالگری و پایش سلامت شده‌اند و اقدامات لازم در راستای احراز سلامت آنان انجام یافته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اجرای محله‌محور این طرح توسط ۴ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت عملیاتی در حال اجراست و در این زمینه ۲۴۷ تیم مراقبتی مشارکت‌های لازم را در این زمینه دارند و پایش افراد مشکوک را انجام می‌دهند.

بابازاده ادامه داد: ۲۴ نقاهتگاه برای قرنطینه افراد کرونایی در نظر گرفته شده و ۱۷ هزار و ۱۵ تخت نیز در اختیار آنان قرار داده شده تا کار مداوای آن‌ها به صورت قابل قبول انجام یابد و به همین منظور ۴۰۰ هزار تومان نیز برای افراد نیازمند و واجد شرایط در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مراعات مردم در حال حاضر بهترین روش برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر این بیماری است و برای شکستن زنجیره این بیماری انتظار می‌رود مشارکت و همکاری مردم با مسئولان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.


شماره خبر : 44025 - دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 13:17:26
1400 copyright.