print


تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی شهرداری اردبیل آغاز شد

w w w . s h a h r k h a n . i r

جواد انصاری

به گزارش شهرخوان، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه تخفیف آخر سال شهرداری در ارائه خدمات به مردم توسط شورای شهر به تصویب رسید.

جواد انصاری در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت چهلمین روز درگذشت دانشمند دفاعی و هسته‌ای کشورمان محسن فخری‌زاده اظهار کرد: استکبار جهانی هیچ نتیجه‌ای از اقدامات تروریستی خود در ایران اسلامی نگرفته و قطعا جوانان این مرز و بوم راه عزتمند این شهیدان والامقام را با قوت و قدرت ادامه خواهند داد.

وی یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج را گرامی داشت و تصریح کرد: ملت ایران با تقدیم ۲۷۲ شهید در این عملیات غرورآفرین در حقیقت بزرگترین میدان ایثار، جهاد و مقاومت را نشان داده و حرکت عاشورایی و کربلایی را به معرض دید گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به ر‌أی اعضای شورا برای لایحه تخفیف آخر سال و کاهش عوارض شهروندان گفت: در این لایحه شهرداری از تاریخ ۲۰ دی ماه تا ۲۰ اسفندماه به کلیه مطالبات خود بین ۲۰ تا ۳۵ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

انصاری افزود: این تخفیف شامل عوارض نوسازی، پسماند، کسب و پیشه، عوارض مسکونی، تجاری و… است که شهروندان در سه مقطع با مراجعه به شهرداری می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصد تا پایان سال بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌در لایحه ارائه تخفیف برای عوارض شهرداری با تاکید مسئولان استانی اعمال تخفیف برای پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ و همچنین تهاتر غیرهمنام حذف شد تا شهرداری در سایر حوزه‌ها بتواند با اعمال این تخفیف درآمدزایی داشته باشد.

انصاری اضافه کرد: قطعا تلاش شهرداری و مجموعه شورا بر این است تا از طرق مختلف بدهی به پیمانکاران پرداخت شود که در این زمینه شهرداری قرار است برنامه مشخص برای پرداخت مطالبات پیمانکاران ارائه کند.

وی بیان کرد: اعضای شورای شهر با لایحه جابجایی اعتبار برای پروژه تخلیه نخاله ساختمانی منطقه پنج شهرداری به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان موافقت کرده و زمین ۵۰۰ متر مربعی را برای احداث حوزه علمیه خواهران و همچنین انجمن حمایت از زندانیان اختصاص دادند.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: با نظر مثبت اعضای شورای شهر قرار شد به مدت یک سال افزایش دوران مشارکت در پروژه چمن مصنوعی باکری اردبیل اعمال شده تا سرمایه‌گذار این پروژه متضرر نشود.


شماره خبر : 45595 - پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 14:18:49
1400 copyright.