print


تردد تاکسی در مسیر بازار تا چهارراه ممنوع خواهد بود

w w w . s h a h r k h a n . i r

جواد انصاری

جواد انصاری با اشاره به لایحه شهرداری اردبیل برای صدور مجوزهای لازم با هدف طراحی و نظارت بر احداث چهار پل غیر همسطح در شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطر نشان کرد: برای طراحی پل‌های جام‌جم، آقاباقر و نیایش ۹ میلیارد تومان و نظارت بر تقاطع‌های جام‌جم، آقاباقر، نیایش و بسیج ۲۷ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تاکید اعضای شورای شهر بر این بود تا این پل‌ها با اولویت پل جام‌جم و آقاباقر اجرایی شده و هزینه نظارت کارگاهی نیز از ۱۰ ماه به ۱۵ ماه به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کند.

وی بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به سرعت اجرای این پروژه‌ها را به سرانجام می‌رساند به طوری که هم اکنون تقاطع غیرهمسطح جام‌جم با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

تدوین طرح تفصیلی باید به کاهش بار ترافیکی منجر شود

انصاری به تهیه طرح تفصیلی برنامه جامع ترافیک و حمل و نقل شهری اشاره کرد و ادامه داد: تدوین طرح تفصیلی در این زمینه می‌تواند شهرداری را در اجرای پروژه‌های تأثیرگذار برای کاهش بار ترافیک کمک کند.

انصاری در ادامه تصریح کرد: به صورت موقت و در دو هفته پایانی اسفندماه تردد تاکسی در مسیر بازار تا چهارراه ممنوع خواهد بود و بیشترین تاکید ما استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی است تا بار ترافیکی شهر در ایام پایانی سال به نوعی کنترل شود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در جلسه‌ای که به نمایندگی از شورای حکمیت با سرمایه‌گذار پروژه تیراژه داشتیم، مقرر شد تا سرمایه‌گذار ت به تمام تعهدات خود در اجرای این پروژه عمل کند که امیدواریم با تصویب نهایی در شورای شهر، مقدمات اجرای این پروژه بعد از گذشت هشت سال در شهر اردبیل فراهم آید.

تغییر نام خیابان صنعت آب و برق به بانوان شهید

وی همچنین به نامگذاری خیابان صنعت آب و برق اردبیل به نام بانوان شهید اشاره کرد و افزود: با تصویب اعضای شورای شهر مقرر شد تا این خیابان که منتهی به فرمانداری اردبیل می‌شود، به نام خیابان بانوان شهید نامگذاری شود.


شماره خبر : 49185 - پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 17:20:11
1400 copyright.