print


افزایش ۲۰۰ برابری مسافران نوروزی در شهر هیر

w w w . s h a h r k h a n . i r

مسافر گردشگر

بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اغلب شهرستان های استان اردبیل در وضعیت آبی قرار دارند که شهر هیر نیز یکی از آن منطقه های آبی و کم خطر شیوع ویروس کرونا از جمله مناطق پاک و ایمن در مقابل شیوع ویروس کرونا است.

با آبی شدن منطقه و بخش هیر و با اعلام رفع تردد در مناطق گردشگری بخش هیر که محدویت‌های تردد کرونایی این مناطق از همان اواسط اسفندماه رفع شده بود، لذا شاهد افزایش تردد مسافران نوروزی و ورود مسافران و گردشگران به شهر هیر و مناطق گردشگری بودیم، بطوری که طبق آمارهای اعلام شده ۲۰۰ برابر افزایش تردد مسافر در  تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ را داشتیم.

بگفته مسئولان امر منطقه و شهر هیر از آغاز تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی با ورود به شهر هیر از مناطق گردشگری این منطقه بازدید کرده اند که اگر در مقایسه به سالهای گذشته بپردازیم در نوع خود بی سابقه بوده است.

صادقی مدیر مسئول مجموعه گردشگری پل تمام شیشه ای قوسی جهان در گفتگو با سبلان ما گفت: مجموعه گردشگری هیرلند پل تمام شیشه ای قوسی شهر هیر از همان ابتدای تعطیلات نوروزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پذیرایی صدها هزار مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر  نیروی کادر در این مجموعه تلاش کردند تا مسافران در سه نقطه از مجموعه گردشگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ضدعفونی و توزیع ماسک رایگان اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا به شکل مطلوبی انجام شود افزود: پیش بینی می شود با تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد افزایش چند برابری ورود مسافر به مجموعه گردشگری هیرلند پل تمام شیشه ای قوسی جهان باشیم.


شماره خبر : 49905 - چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:24:56
1400 copyright.