print


طرح ضیافت الهی در ۷ امامزاده اردبیل برگزار می‌شود‌

w w w . s h a h r k h a n . i r

اقلام بسته غذایی

 

رضا ایمانی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در ۷ امامزاده اردبیل با هدف انس با معارف قرآن کریم و ارتقا فضای معنوی جامعه با رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و در طول ماه نیز ادامه دارد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا‌، طرح ضیافت الهی و اجرای برنامه ‌های فرهنگی و معنوی در بقاع متبرکه متفاوت از سال‌ های قبل برگزار می ‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل بیان کرد: ۳ مبلغ بومی و ۳ مبلغ اعزامی در خیمه ‌های پاسخگویی به سوالات شرعی، ایستگاه وقف مستقر بوده و جوابگوی سوالات مردم در ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، نماز جماعت و احکام و نهج البلاغه هستند.

ایمانی با اشاره به وضعیت برپایی نماز عید فطر با توجه به شرایط فعلی جامعه، افزود: در صورت رفع موانع و دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر اقامه نماز، نماز عید در بقاع شاخص برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای طرح ضیافت الهی، ضیافت همدلی نیز با هدف توزیع بسته ‌های معیشتی بین نیازمندان برگزار می ‌شود، تصریح کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت خیرین و بقاع متبرکه اجرا می ‌شود که تاکنون در راستای اجرای نیات ۳ واقف خیراندیش، تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین مستعضعفان و آسیب ‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.


شماره خبر : 50712 - شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 19:27:32
1400 copyright.