print


قتل وحشیانه همسر و دختر به دست مرد بی رحم

w w w . s h a h r k h a n . i r

قتل

دعواهای خانوادگی در همه‌ی خانواده‌ها وجود دارد و اغلب این دعواها ناشی از اختلاف نظر و سلیقه است؛ اما یک دعوای خانوادگی تا حدی می‌تواند جدی باشد که یک پدر فرزند خود را بکشد.

فیگوئیدرو مردی اهل نیوهمپشایر پس از مرگ همسرش در ژوئیه ۲۰۱۹، در دادگاه کنکورد، به قتل درجه دو اعتراف کرد.

وی اعتراف کرد که بعد از اینکه همسرش از او درخواست طلاق کرده‌بود، چاقو را برداشته و به سمت همسرش حمله‌ور شده بود.

در این بین دختر آن‌ها با شجاعت میان دعوای آن‌ها آمده و سعی در پایان دادن به این دعوا را داشت که این اتفاق به مادرش فرصت داد تا فرار کند. اگرچه این فرصت نیز کافی نبود و قاتل توانسته بود همسرش را در پارکینگی که خارج از خانه آن‌ها بود بگیرد و با چاقویی دیگری به او حمله کند.

دستیار دادستان کل کشور آمریکا، جفری استرلزین، گفت که وقتی زن و شوهر حلقه‌های ازدواج را به سمت یکدیگر پرتاب کردند اختلاف بالا گرفت. متهم در آن لحظه بسیار عصبانی بوده‌است. بچه‌هایش گفتند که هرگز او را اینقدر عصبانی ندیده‌بودند.

۴۵ سال زندان در انتظار مرد قاتل

پس از اینکه فیگوئیدرو به همسرش حمله کرد، دخترشان مانع این اتفاق شد و به مادر خود فرصت فرار داد؛ اما این پدر عصبانی به طور مکرر به فرزندش چاقو می‌زد. همسر او که توانسته بود از آپارتمان خارج شود در نهایت در پارکینگ خانه دوباره گرفتار این مرد خشمگین شد.

وی رفتار خشونت‌آمیز خود را در پارکینگ ادامه داد و با چند ضربه چاقو همسر خود را مجروح کرد. خانم داپایکسائو نتوانست در برابر زخم‌های کشنده چاقوی همسرش دوام بیاورد و در بیمارستان درگذشت. در ۱۲ ژوئیه دادگاه رای به مجرم بودن قاتل صادر کرد و او را به ۴۵ سال زندان محکوم کرد


شماره خبر : 50905 - جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 23:02:23
1400 copyright.